Advertentie:

Jan82

Tostran, nakuur nodig?

Recommended Posts

Beste krachtsporters,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 36 jaar oud en train sinds 3 jaar 3 keer per week op een natuurlijke manier.
Het gebruik van anabolen heeft me nooit echt getrokken.
De resultaten die ik heb behaald waren altijd goed totdat mijn testo daalde. Ik ben naar de huisarts en een endocrinoloog geweest. Omdat mijn waarde niet onder de 8 zit, kom ik niet in aanmerking voor testogel.
Nu heb ik zelf Tostran besteld om te kijken of mijn klachten(kracht,energie en libidoverlies) over gaan.
Ik wil dit een paar weken tot een maand proberen.
Mijn vraag is of ik een nakuur moet doen. Als het werkt wil ik namelijk alsnog op een legale manier een behandeling afdwingen en hier kan weer enige tijd tussen zitten. 
Bij voorbaat dank.

bewerkt door Jan82

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code
Op 6-7-2018 at 14:36 zei Jan82:

Beste krachtsporters,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 36 jaar oud en train sinds 3 jaar 3 keer per week op een natuurlijke manier.
Het gebruik van anabolen heeft me nooit echt getrokken.
De resultaten die ik heb behaald waren altijd goed totdat mijn testo daalde. Ik ben naar de huisarts en een endocrinoloog geweest. Omdat mijn waarde niet onder de 8 zit, kom ik niet in aanmerking voor testogel.
Nu heb ik zelf Tostran besteld om te kijken of mijn klachten(kracht,energie en libidoverlies) over gaan.
Ik wil dit een paar weken tot een maand proberen.
Mijn vraag is of ik een nakuur moet doen. Als het werkt wil ik namelijk alsnog op een legale manier een behandeling afdwingen en hier kan weer enige tijd tussen zitten. 
Bij voorbaat dank.

 

Tostran kun je smeren tot je een ons weegt. Je krijgt Tostran via de apotheek of online en wellicht kun je hun vragen of jij een nakuur nodig hebt na het smeren van die gel.

 

Er zijn zat aanbieders online die testosteron in orale vorm aanbieden. Als het werkt, ga je geen behandeling afdwingen trouwens ;-)

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo, Wij zijn Joey ophof en Maarten Relker, wij zijn 2e jaars sportkunde studenten.
      Vanuit ons opleidingsprofiel Sportkunde hebben wij de opdracht gekregen concreet met maatschappelijke problemen bezig te gaan en hier oplossingen voor te bedenken.
      Onze gekozen doelgroep is Sport en Gezondheid. Het vraagstelling die wij hebben gekozen luidt “welke handvatten mensen nodig hebben om te kunnen werken aan een gezondere leefstijl”.
      Met deze vraag willen wij graag een antwoord vinden op het stijgende percentage van overgewicht en obesitas in Nederland. We hopen dat u ons kunt helpen met het inventariseren welke handvatten dit kunnen zijn. Er is in ons inzien heel veel informatie beschikbaar over dit onderwerp, alleen zien veel mensen door de grote hoop van informatie geen juiste aanpak. Daarom willen wij inventariseren wat mensen nou graag willen zien in een online platform. Wij hopen dat jullie ons hier verder mee kunnen helpen!
    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition