Advertentie:

Tukker053

verschillende merken

Recommended Posts

Hallo,

Binnenkort wil ik van start gaan met mijn eerste kuurtje testosteron Enathate + anavar.

Nu probeer ik mij goed in te lezen alvorens ik er aan wil beginnen.

Nu lees ik tegenstrijdige verhalen over verschillende merken. Waaronder het merk Genesis die schijnt al niet meer te bestaan. Het merk Long Yia Yao of Euro Pharmaceuticals , SPL

Wie kan mij hier in adviseren?

Graag advies. Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Heb goede verhalen gehoord over zowel SPL als LYY.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie. Het zou ook fijn zijn als de mensen reageren die er zelf ervaringen mee hebben. 

Over Genesis Enathate lees ik tegenstrijdige berichten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb meerdere kennissen die deze merken gebruiken vandaar mijn antwoord :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

•   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition