Advertentie:

Fit

Vitamine B6 voor hoger testosteron

Recommended Posts

Veel bodybuilders proberen verschillende supplementen om hun testosteron te boosten om sneller spier op te bouwen en vast te houden. Er zijn verschillende studies op google te vinden waar B6 zou helpen met het boosten van de aanmaak van testosteron. Ook zou het helpen om meer groeihormoon aan te maken.

http://therippedathlete.com/6-supplements-that-boost-your-growth-hormones-and-testosterone-levels/

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik spreek alleen voor mijzelf maar het enige supplement waarbij ik tot hier toe enig effect van ondervonden heb is creatine. Waarom ik dit zo zeker weet is dat sinds ik het ben beginnen te supplementeren is mijn baardgroei fors toegenomen. En dat pas op mijn 47e.

Een ander supplement dat veelbelovend lijkt is Taurine. Bij ratten is de toename 25% en bij oudere ratten was dit zelfs 46%. De dagelijkse dosis voor mensen zou 2x3gr of 3x2gr zijn.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

ikzelf gebruik vitamine b de hele bundel 1 tot en met 12 en ook zink, zink neem ik voor het slapen, tegenwoordig neem ik mijn omega 3 ook voor het slapen en dat versterkt de werking van zink heb ik ervaren!

van de vitamine b merk ik niet veel alleen meer energie

en natuurlijk is het voor mij eigenlijk overbodig sinds ik 17 ben 

maar de energie van vit b vind ik erg fijn en als het dan misschien iets wat mijn test verhoogt is dat mooi meegenomen 

en de zink vind ik erg prettig en ervaar daar wel voordeel van 

crea ga ik over een tijdje mee beginnen, ben benieuwd hoe dat uitpakt

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik voelde me laatste tijd beetje duizelig. Geen id waarom. Ben op onderzoek uit geweest en gebruik nu ijzer tabletten, omdat ik nu alleen kip en rijst eet en groente heb ik denk ik ijzer tekort. Nu 4 dagen bezig en verdraait ik krijg het gevoel dat t werkt. Weer wat nieuws geleerd. Gewicht is nu gedaald van 97 kilo naar 88,1. Buikspieren zijn nu bij aanspannen zichtbaar. Nog 2 weekjes ongeveer hoop ik op 87 kilo te zitten en dan ga ik weer in de bulk fase. Dan hoop ik op de 100 kilo te komen om dan weer naar ongeveer op 92 te komen. Is maar een streven. We zien wel waar we komen. Word wel clean bulk, dus 100 zal moeilijk worden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Duizeligheid heb ik ook wel eens last van. Bij komt het van te snel te ademen. Is al jaren zo en tracht hier van af te komen door vooral door de neus te ademen en meditatie. Maar het is een hardnekkig iets. Ik neem aan dat je je bloed hebt laten onderzoeken want ijzer is niet zomaar iets om mee te gaan experimenteren.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik fitness al jaren door pushups, situps, en plank oefeningen uit te voeren en ben dan ook gemiddeld gespierd. Nu heb ik onlangs  dumbells, barbell en een bench gekocht om thuis met gewichten te trainen. Het boek "gespierde god" van Glen Goossens heb ik aangekocht om meer te weten  te komen over welke oefeningen ik kan uitvoeren om iedere spier in mijn lichaam goed te kunnen trainen. Ik volg daarbij het 3 daags trainingsschema op  di,do, za. Op woensdag en zondag ga ik ook nog hardlopen. De voorbije weken heb ik wellicht de fout gemaakt door op de trainingsdagen te lang en te veel verschillende oefeningen uit te voeren. Op dinsdag is het schema als volgt, buik-borst-biceps-trapezius. Voor iedere spiergroep doe ik dan meerdere en waarschijnlijk ook te veel oefeningen. Om een voorbeeld te geven! Voor borst voer ik na 3x30 pushups, 3x15 dips nog 5 a 6 verschillende oefeningen uit met dumbells. Nadat alle spiergroepen getraind zijn ben ik dan ook  al snel 2 tot 2,5 uur bezig geweest. Ik ben natuurlijk supergemotiveerd om iedere spier super goed te trainen maar ik heb niet het gevoel dat ik op deze manier veel spiermassa ga bijkomen. Ik eis waarschijnlijk te veel van mijn lichaam. Ik sta wel lekker droog maar met kledij aan oog ik waarschijnlijk ook te scherp en te mager, hoewel 78kg voor 1,78m niet zo slecht is vermoed ik. Wat is de beste manier om spiermassa bij te komen maar daarbij ook iedere spier in bv. de borst te trainen? In het 3 daags trainingsschema komt de borst 2 maal aan training toe. Als het aantal oefeningen moet beperkt blijven en daarbij telkens dezelfde oefeningen uitgevoerd worden dan kan ik mij voorstellen dat de borst niet optimaal getraind wordt. Ik besef dat ik anders ga moeten trainen door met zwaardere gewichten en kortere sessies te trainen maar weet niet hoe ik mijn 3 daag schema moet invullen. Wie kan mij op de goede weg helpen?  
    • Toch beetje schaamrood op de kaken, was vergeten update te plaatsen. Gewicht zit inmiddels of 74kg, en had vooraf (kom van 95kg) verwacht dat vet dan wel weg zou zijn maar helaas zit er nog wel een aardig randje aan. We gaan dan nog maar even rustig door met cutten.  Mijn aangepaste "lifestyle" begint overige steeds natuurlijker te voelen,  daar ben ik wel blij mee.
    • Ook prima! Doe ik dat kerel! Je ziet ze verschijnen. Het is veel werk dus kan niet beloven hoeveel tijd er tussen zit telkens!
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition