Advertentie:



Anne

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

ik ben Anne 45 jaar uit het oosten van het land. Sinds een jaar 3 x pw aan het bodypumpen, omvang al behoorlijk verbeterd, maar wil op bepaalde plekken iets massiever worden, Dus tijd voor het “echte” werk.. enthousiasme en doorzettingsvermogen is er, alleen ontbreekt het me aan kennis wat betreft voeding... is er iemand die me hier mee op weg kan/ wil helpen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Anne!

 

Jazeker! Er zijn diverse handige berichten hier te vinden:

 

https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/

https://krachtforum.nl/topic/6-energiebehoefte-berekenen/

https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/

 

Het komt er simpelweg op neer dat je meer calorien binnen moet krijgen dan je nodig hebt. Dus als je je calorie behoefte berekend en daar +- 300 kcal boven zit zul je aankomen. Met de voedingschema maker kun je makkelijk een schema opstellen voor je doel. 

 

De ideale macronutriënten ratio voor gewichtstoename aan spiermassa is: 30-35% eiwitten, 35-40% koolhydraten en 30% vetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik heb de link verwijderd want dit was regelrechte reclame voor een affiliate website.    Wat wil je er over weten? Alles stond toch op die link? Als je meer vragen hebt horen we het altijd graag maar wel zonder het oogmerk van reclame maken. Dit ziet er namelijk niet serieus uit... Sorry if I'm wrong. 
    • Dag iedereen   Ik ben al een paar jaar bezig met krachttraining, maar wil mijn trainingschema een beetje uitbreiden.   Een vriend van mij gebruikt omega 3 supplementen en zegt dat ze handig zijn, maar ik weet er weinig over.   Kan een van jullie me dit aanraden of weten jullie er iets meer over?    Alvast bedankt     
    • Reverse grip is een nog betere isolatie oefening voor de triceps
  • Sponsors