Advertentie:

Recommended Posts

Hoi

 

ik kom me even voorstellen 

 

ik ben een jongen van 18 Jaar oud ben 1,80 en weeg ongv rond de 60/63 Kilo

 

ben nu ongv een maand bezig met serieus 

 

nadat ik mijn verslavingen ( Cannabis sigaretten en drank heb opgegeven en er vanaf ben :) 

 ben ik het trainen weer serieus gaan oppakken ga nu minimaal 4 keer per week naar de sportschool

 

ben ook wat kilotje’s aangekomen :)

 

was eerst rond de 55 en nu na een maand gestopt te zijn met alles en goed trainen ben ik nu rond de 63 Kilo

en merk ook al wat resultaat ;) 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei [email protected]:

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Hey bedankt voor je tips!

 

Eet wel gezond enzo ook wel goed alleen mag het wel wat meer helaas heb ik een kleine maag maar bulken gaat steeds beter! :)

 

Koekje’s enzo eet ik niet echt

Ook neem ik erbij elke dag Extra vitamine’s B C D ookal krijg ik ze wel genoeg binnen

 

Train meestal met Dumbels barbel en kabels Machines gebruik ik niet zoveel gebruik er maar paar en warm er meestal mee op

 

Hier onder foto’s van de oefeningen die ik doe ( eigen schema )

 

 

 

Borst en Triceps dag3CB480A7-F97C-42B3-91E5-21402ED8D225.thumb.png.3bbe5d980f048dab693497e47b985239.pngFED13A18-45CC-4C77-A1B5-06CF36F905FF.thumb.png.c62af8e8535bdc505182db4960fa9779.png

Rug en Biceps dagE3955558-47A6-487F-A846-5970B3F44FB3.thumb.png.6b361d2878d8c5c12b369902e641d9a0.pngBB223941-F2F5-43EB-B287-1067A30C500F.thumb.png.25e624cfb0080d43c1b3d33e588378cb.png8BE4BB92-EBDD-4744-BC82-1C8A21B1428A.thumb.png.768cae61f259407f544f993a5988cff0.png

Legday en schouders54F8928C-171B-436A-9C3F-3B13152BD67F.thumb.png.bbe2094db4449b39328de5301a09d5f6.pngD0DE058A-9E4F-49B7-B7B8-D585792C5330.thumb.png.a50f05ef73666a26154891e07e601d64.png

bewerkt door Idk_020

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo, Wij zijn Joey ophof en Maarten Relker, wij zijn 2e jaars sportkunde studenten.
      Vanuit ons opleidingsprofiel Sportkunde hebben wij de opdracht gekregen concreet met maatschappelijke problemen bezig te gaan en hier oplossingen voor te bedenken.
      Onze gekozen doelgroep is Sport en Gezondheid. Het vraagstelling die wij hebben gekozen luidt “welke handvatten mensen nodig hebben om te kunnen werken aan een gezondere leefstijl”.
      Met deze vraag willen wij graag een antwoord vinden op het stijgende percentage van overgewicht en obesitas in Nederland. We hopen dat u ons kunt helpen met het inventariseren welke handvatten dit kunnen zijn. Er is in ons inzien heel veel informatie beschikbaar over dit onderwerp, alleen zien veel mensen door de grote hoop van informatie geen juiste aanpak. Daarom willen wij inventariseren wat mensen nou graag willen zien in een online platform. Wij hopen dat jullie ons hier verder mee kunnen helpen!
    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition