Advertentie:

Idk_020

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi

 

ik kom me even voorstellen 

 

ik ben een jongen van 18 Jaar oud ben 1,80 en weeg ongv rond de 60/63 Kilo

 

ben nu ongv een maand bezig met serieus 

 

nadat ik mijn verslavingen ( Cannabis sigaretten en drank heb opgegeven en er vanaf ben :) 

 ben ik het trainen weer serieus gaan oppakken ga nu minimaal 4 keer per week naar de sportschool

 

ben ook wat kilotje’s aangekomen :)

 

was eerst rond de 55 en nu na een maand gestopt te zijn met alles en goed trainen ben ik nu rond de 63 Kilo

en merk ook al wat resultaat ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei bart.verbeek@gmx.com:

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Hey bedankt voor je tips!

 

Eet wel gezond enzo ook wel goed alleen mag het wel wat meer helaas heb ik een kleine maag maar bulken gaat steeds beter! :)

 

Koekje’s enzo eet ik niet echt

Ook neem ik erbij elke dag Extra vitamine’s B C D ookal krijg ik ze wel genoeg binnen

 

Train meestal met Dumbels barbel en kabels Machines gebruik ik niet zoveel gebruik er maar paar en warm er meestal mee op

 

Hier onder foto’s van de oefeningen die ik doe ( eigen schema )

 

 

 

Borst en Triceps dag

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Rug en Biceps dag

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Legday en schouders

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Edited by Idk_020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Vanochtend een Inbody meting gedaan. Ik zal thuis even de oude percentages erbij pakken. Zodat ik kan vergelijken wat de verschillen precies zijn.    Zal dit elke maand doen. En daarnaast is het vandaag de laatste dag van de 4 weken. En moet de laatste progressie van de 4 weken even posten.
    • Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅
  • Sponsors