Advertentie:

Idk_020

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi

 

ik kom me even voorstellen 

 

ik ben een jongen van 18 Jaar oud ben 1,80 en weeg ongv rond de 60/63 Kilo

 

ben nu ongv een maand bezig met serieus 

 

nadat ik mijn verslavingen ( Cannabis sigaretten en drank heb opgegeven en er vanaf ben :) 

 ben ik het trainen weer serieus gaan oppakken ga nu minimaal 4 keer per week naar de sportschool

 

ben ook wat kilotje’s aangekomen :)

 

was eerst rond de 55 en nu na een maand gestopt te zijn met alles en goed trainen ben ik nu rond de 63 Kilo

en merk ook al wat resultaat ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei bart.verbeek@gmx.com:

Ik ben in dezelfde situatie geweest als jij (20 jaar geleden).

58 kilo, 1.8m.

 

Mijn tips:

1) training: 

Train met barbells. Vooral compound lifts. Met veel gewicht.

Verlies je tijd niet met toestellen en isolated lifts. Gewoon focussen op de 5 a 6 bekende compound lifts.

 

2) Eten:

Schrap alcohol, koekjes, snoep, frisdrank,.. 

Maar eet enorm veel gezond eten. Probeer gewoon heel de dag door groeten/fruit/vlees/melkproducten te eten. Als je zo'n snel metabolisme hebt en je bent 18 jaar, moet je heel veel eten. 

 

Ik heb toen de fout gemaakt van te veel te focussen op verkeerd oefeningen en veel te weinig te eten. Het heeft mij toen 4 jaar gekost om 10 kilo bij te komen.  Terwijl dat zeker mogelijk is op 1-1,5 jaar.

 

Hey bedankt voor je tips!

 

Eet wel gezond enzo ook wel goed alleen mag het wel wat meer helaas heb ik een kleine maag maar bulken gaat steeds beter! :)

 

Koekje’s enzo eet ik niet echt

Ook neem ik erbij elke dag Extra vitamine’s B C D ookal krijg ik ze wel genoeg binnen

 

Train meestal met Dumbels barbel en kabels Machines gebruik ik niet zoveel gebruik er maar paar en warm er meestal mee op

 

Hier onder foto’s van de oefeningen die ik doe ( eigen schema )

 

 

 

Borst en Triceps dag

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Rug en Biceps dag

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Legday en schouders

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Edited by Idk_020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dag allemaal,   Ik ben mathijn, 30 jaar. Vader van 2 kinderen. Ik train nu zo ongeveer 14 jaar. Nooit tevreden geweest met het resultaat. Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, aangezien ik altijd 3x per week 1,5 uur sport. Thuis een homegym gemaakt (squatrack waarmee je ook kunt bankkdrukken, verstelbare dumbelset tot 24 kg en pull up bar).  Ik ga 1x per week naar de basic fit voor uitgebreide beentraining, 2x per week train ik thuis. (1x rug en biceps, 1 x borst, schouders en triceps).  Ik heb 2x een half jaar niet gesport door drukte met werk en een verbouwing thuis, in die periodes 2x een hernia gehad. Verlamming aan mijn rechtervoet aan overgehouden (klapvoet). Daaraan ben ik geopereerd waardoor ik weer kan lopen zonder spalk (1 jaar in een revalidatiekliniek gezeten om te kunnen herstellen). Besloten nu nooit meer een training over te slaan, gezien ik dit blijkbaar echt nodig heb.   Nu ben ik lid geworden van dit forum in de hoop dat er mensen zijn die mij wat advies kunnen geven. Ik ben niet heel sterk maar ben wel fors gebouwd. Ik bouw snel spieren op, verlies ze ook heel snel als ik wat minder sport. Ik kom ook snel aan en val snel af. Mijn grootste probleem is wat heel veel sporters hebben volgens mij: ga ik training op spiergroei (8 tot 12 herhalingen) word ik snel groot, maar kom ik ook aan in buikvet. Ziet er niet mooi uit, al voel ik me wel heel sterk. Ga ik op kracht training, word ik sneller sterk maar zie je vooral dat ik dikker word. Ga ik op veel herhaling zitten (12 tot 20) voel ik mijn kracht snel verliezen waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Kunnen jullie me advies geven over hoe ik een balans kan vinden om er strakker uit te zien met behoud van mijn kracht.  Nu train ik met herhalingen van 8 tot 12. Squaten durf ik door mijn rug niet met veel gewicht te doen, dus doe ik setjes van bijv. squaten:5x12 herhaling 60 kg, legg press machine 5x12 120 kg.  Bankdrukken 5x15 herhaling met 60 kg (ik heb momenteel niet meer gewicht en vind 60 kg een prima gewicht om op te blijven hangen.    Ik weeg nu zo een 105 kg, ongeveer met een spiermassa van 82 kg. Ik ben 1,91 m lang Vetpercentage is zo een 25%. Die wil ik haar graag naar de 18 % brengen.  Ik kan door mijn rug niet goed cardiosessies doen, en heb er ook een hekel aan.    Ik heb zowat alle dieten al geprobeerd : vasten, ketogeen, combi van die twee, etc, etc. maar niks blijft werken. Alleen effect voor 2 maanden en daarna niet meer vol te houden.    Hebben jullie advies voor mij?   

    • Lekker man gewichten ook goeie progressie👌🏼,   Het stagneren van gewicht is bij mij ook herkenbaar zo’n 2 weken nu al ongeveer, ook ik zit zo rond de 4800 calorieen , en wil eigenlijk niet heel veel hoger meer gaan, ook omdat ik over 8 weken ga droogtrainen/recompen.   Verder blijf ik ook ondanks dat ik niet aankom elke week weer sterker worden, dit is echt top!   Veel succes nog met je cycle maar dat gaat denk ik helemaal goed komen 👌🏼
    • Nu de eindsprint  De lgd is bijna op. Jammergenoeg tussendoor ook corona gehad  het zit niet echt mee tijdens deze kuur. Nu Weer lekker naar de sportschool om het laatste beetje er uit te persen Donderdag mocht ik uit quarantaine dus meteen naar de sportschool Vrijdag judo , zaterdag fitness  zondag 20 km hard gelopen maandag fitness en zo naar judo Ik zal van de week ook weer eens op de weegschaal gaan staan kijken wat die te melden heeft. Als ik in de spiegel kijk ben ik alsnog tevreden over de kuur , ik had er nog meer uit kunnen halen als de sportscholen los waren gebleven.    
  • Sponsors