Advertentie:

Idk_020

Misselijkheid na V2 Extreme workout

Recommended Posts

Hoi

 

gisteren me V2 Extreme workout binnengekregen

heb het eerder weleens genomen maar niet vaak 1 keer toen een trainmaatje het mee

wel gecombineerd met Bcaa V2 voor de training Bcaa tijdens

 

vandaag wat boterhammen gegeten en bananen me whey isolate shake gedronken V2 Klaargemaakt in me flesje en onderweg naar de sportschoolbopgedronken

toen ik er was begon het te werken

warming up 10 keer harder dan normaal gedaan benen gedaan

maar toen ik met schouders begon na paar setje’s begon ik opeens misselijk te worden en me hart begon helemaal te keer tegaan

en ff beetje dizzy maar dat was snel weer weg.

na me laaste oefening dacht ik serieus dat ik zou overgeven heb dus me laaste set niet kunnen afmaken :(

Wat zou de oorzaak zijn? te hoge dossis? Caffeine? 

drink gemidelt 1/3 bakje’s koffie per dag

had 1 Scoop in me flesje gedaan zo een Basicfit flesje

 

gebruik wel medicijnen maagzuurremmers maar denk dat dat niet echt een probleem zou zijn toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Waarvoor gebruik je maagzuurremmers? Heb je een middenrif breuk oid? Dan kan je daar namelijk erg misselijk van worden. Dan ligt het verder niet aan de pre workout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Fit:

Waarvoor gebruik je maagzuurremmers? Heb je een middenrif breuk oid? Dan kan je daar namelijk erg misselijk van worden. Dan ligt het verder niet aan de pre workout.

 

Nee heb gewoon last van maag problemen Maagzuur geen middenrif breuk

Edited by Idk_020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 uur geleden zei Peter Wouters:

Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.

 

 

Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) teveel gegeten voor intensief trainen. In combinatie met je maagzuurremmers, is dit niet voldoende verteerd.

2) caffeine door de pre-workout kan je maag ook overhoop halen. Dit maakt probleen 1 nog groter natuurlijk

3) je warming up zal te zwaar geweest zijn. Ondanks het gevoel dat je meer aankan, moet je warming up echt een warming up blijven. Gewoon spieren warm maken en gewrichten los maken.

 

je hebt je gewoon overdaan met daarbij nog eens een vollere maag.

en een whey shake + pre workout drankje erbij is veel vloeistof (water) in je maag. Water wordt heel traag opgenomen en gaan klotsen dan, zorgt voor een nog misselijker gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hey hey! Welkom op het forum gozer! Het gaat wel lastig zijn voor je, want dat betekent zoveel meer eten voor dezelfde hoeveelheid bruikbare voedingsstoffen... Mensen zijn ook simpelweg niet gemaakt om volledig plantaardig te leven, we hebben namelijk hoektanden. (Dat is genoeg als bewijs)   Ik sluit me aan bij Peter.   - B12 (uit injecties, NIET capsules. Dat neemt praktisch niet op.) - Soja producten zijn ook mega slecht voor je nieren en het is lastig afbreken voor je lichaam. Dus ga alsjeblieft voor de proteine uit bonen bijvoorbeeld. Veel beter voor je. - Ijzer gaat ook een probleem zijn, maar dat is simpel te supplementeren.   Groeten!!
    • Als je volledig plantaardig gaat eten zijn er een paar zaken waar je, als ik het goed heb, mogelijk een tekort van gaat krijgen. Vitamine b12, creatine en ijzer. Proteine kan je perfect uit soja halen.  
    • Hi community!   Ik ben al een tijdje aan het nadenken om meer plantaardig te gaan eten en dat te combineren met mijn krachttraining.
      Zijn er mensen hier die daar ook over nadenken maar daar enige zorgen of over hebben of het een grote uitdaging vinden?  Zo ja, welke zorgen en uitdagingen zijn dat dan?

      Thanks!
  • Sponsors