Advertentie:

Thijs

Voorstellen!

Recommended Posts

Ha Heren&Dames!

 

ik ben Thijs, 31 jaartjes jong en start vanaf morgen met een fitnesschema en voedingschema. Mijn doel is; droog en groeien! In het verleden wel wat gefitnesst maar nooit voor het echte werk gegaan. Ik ben het buikje zat en wil knalle! 

 

Enige tips voor een redelijke beginner ? Ze zijn welkom! 

 

 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code
1 uur geleden zei Thijs:

Ha Heren&Dames!

 

ik ben Thijs, 31 jaartjes jong en start vanaf morgen met een fitnesschema en voedingschema. Mijn doel is; droog en groeien! In het verleden wel wat gefitnesst maar nooit voor het echte werk gegaan. Ik ben het buikje zat en wil knalle! 

 

Enige tips voor een redelijke beginner ? Ze zijn welkom! 

 

 

 

 

 

Hoi Thijs welkom! Hoe zien je schema's er nu uit? Dat maakt het voor ons makkelijker om eventuele tips te geven :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks! mijn schema ziet er nu zo uit:

Eetschema heb ik een foto van te lui om over te typen :P

Trainingschema:

 

 Maandag:1, Dinsdag:2, Woensdag:1, Donderdag:2, Vrijdag:1
 Maandag:2, Dinsdag:1, Woensdag:2, Donderdag,1, Vrijdag:2

Enz.

Enz.


Schema 2:
(Biceps, Rug/Schouders en Buik)
 - Rope Hammer Curl
 - Overhead Curl
 - Alternate Hammer Curl
 - Rope Lat Pulldown
 - Lat Pulldown
 - Seated Cable Rows
 - Shoulder Press
 - Dumbbell Shoulder Press
 - Two arm dumbbel preacher curl
 - Machine asstist Pull Up
 - Reverse grip Lat pull
 - Dumbbell lying arm rear lateral raise
 - Dubbbell raise
 - Ab Crunch machine
 - Leg raise on parallel bars
 
Schema 1:
 (Triceps, Borst en Benen)
 - Butterfly
 - Cable crossover
 - Dumbbell Bench Press
 - Bench Press
 - Dip Machine
 - Dips
 - Reverse on arm cable triceps extension
 - Incline chest press
 - Machine chest press
 - Machine pullover
 - Calf press on the leg press
 - Leg extension
 - Leg press
 - Wide stance hack squats
 - Wide stance leg press
 - Seated leg curl
 - Standing calf raise
 
 

 

image_01.png

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het allemaal wel meevallen set/reps 3x8

Tuurlijk ik ben gesloopt na de training... maar dat is volgensmij het hele doel? :P

bewerkt door Thijs

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo, Wij zijn Joey ophof en Maarten Relker, wij zijn 2e jaars sportkunde studenten.
      Vanuit ons opleidingsprofiel Sportkunde hebben wij de opdracht gekregen concreet met maatschappelijke problemen bezig te gaan en hier oplossingen voor te bedenken.
      Onze gekozen doelgroep is Sport en Gezondheid. Het vraagstelling die wij hebben gekozen luidt “welke handvatten mensen nodig hebben om te kunnen werken aan een gezondere leefstijl”.
      Met deze vraag willen wij graag een antwoord vinden op het stijgende percentage van overgewicht en obesitas in Nederland. We hopen dat u ons kunt helpen met het inventariseren welke handvatten dit kunnen zijn. Er is in ons inzien heel veel informatie beschikbaar over dit onderwerp, alleen zien veel mensen door de grote hoop van informatie geen juiste aanpak. Daarom willen wij inventariseren wat mensen nou graag willen zien in een online platform. Wij hopen dat jullie ons hier verder mee kunnen helpen!
    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition