Advertentie:



Sign in to follow this  
Kim

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi! Mijn naam is Kim, ik ben 22 jaar en heb sinds een jaar krachttraining 'ontdekt'.
Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar ik leer nog elke week.
Ik hoop op het forum wat inspiratie op te doen omtrent work-outs en meer te leren over voeding en training!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 21-8-2018 at 17:06 zei Kim:

Hoi! Mijn naam is Kim, ik ben 22 jaar en heb sinds een jaar krachttraining 'ontdekt'.
Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar ik leer nog elke week.
Ik hoop op het forum wat inspiratie op te doen omtrent work-outs en meer te leren over voeding en training!

 

Hoi Kim! Welkom op het forum :) Als je vragen hebt horen wij het graag!

 

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien heb je hier wat aan   
    • Hoi allemaal,   Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak. Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.   Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?   Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:   - 3x 15 situps - 4x 15 bicep curls (6KG) - 3x 10 tricep extensions (6KG) - 3x 15 dumbell floor press (6KG) - 3x 15 squats   Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen!   
    • Persoonlijk zou ik er voor de benen nog wat single leg oefeningen in doen, bijv bulgarian split squat en Lunges, en misschien nog iets voor de kuiten. Voor de bicep nog een cheat Curl met een (EZ) barbell.   Edit: zie nu dat je om en om traint met barbell en dumbells dus dan vervalt me laatste zin
  • Sponsors