Advertentie:

Sign in to follow this  
Kim

Voorstellen

Recommended Posts

Hoi! Mijn naam is Kim, ik ben 22 jaar en heb sinds een jaar krachttraining 'ontdekt'.
Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar ik leer nog elke week.
Ik hoop op het forum wat inspiratie op te doen omtrent work-outs en meer te leren over voeding en training!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 21-8-2018 at 17:06 zei Kim:

Hoi! Mijn naam is Kim, ik ben 22 jaar en heb sinds een jaar krachttraining 'ontdekt'.
Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar ik leer nog elke week.
Ik hoop op het forum wat inspiratie op te doen omtrent work-outs en meer te leren over voeding en training!

 

Hoi Kim! Welkom op het forum :) Als je vragen hebt horen wij het graag!

 

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
    • Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen.    Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload.    Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen.    Mijn tips dus in het kort: -focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max.  -focus leggen op meer herhalingen -een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet.   Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen.
  • Sponsors