Advertentie:

bart.verbeek@gmx.com

SARM lgd-4033 log

Recommended Posts

20 uur geleden zei Eskimostyle:

Snap dat je zegt 12 weken ivm het inkomen en dergelijk maar ik heb op plekken gelezen dat kuren van sarms veiligst is op 4-8 weken aangezien er toch wel side effects mogelijk aanwezig zijn. Zou je dan liever zeggen houd het tussen de 4-8 of de eerste keer alleen 12 weken ivm het inkomen in het bloed (wat bij jou ~3 weken duurde). 

Nee Eskimo, het is zeker niet verstandig om welke SARM dan ook korter te doen dan 12 weken. Ze zijn niet levertoxisch en her duurt even voordat ze maximaal effectief zijn. Dat is zonde van je tijd en je geld op die manier!

Zorg wel dat je een perfecte en betrouwbare bron hebt, SARMs zijn duur en worden veel gefaked. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

50 minuten geleden zei Shorty:

Nee Eskimo, het is zeker niet verstandig om welke SARM dan ook korter te doen dan 12 weken. Ze zijn niet levertoxisch en her duurt even voordat ze maximaal effectief zijn. Dat is zonde van je tijd en je geld op die manier!

Zorg wel dat je een perfecte en betrouwbare bron hebt, SARMs zijn duur en worden veel gefaked. 

musclerage heeft een 12 week cycle therapie pakket 8 weken kuren 4 pct, je zou dus eig zeggen dat dit niet genoeg is? Of is de 12 weken die  jij bedoelde ook met pct included?

Weet jij toevallig ook of enigzins er mogelijk bijwerkingen zijn in het gebied van vruchtbaarheid ? Tot zover ik weet is het nergens bekend. Wel dat het met je testosteron loopt te kutte en je dat met pct normaal kan maken maar met anabolen steroide is dat hetzelfde maar geeft het heel veel mannen meer moeite met hun vrouw zwanger maken.

bewerkt door Eskimostyle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet geen websites online zoeken voor een bron voor SARMs. Ook niet musclerage, ik heb net de prijzen gezien en dat is GEEN SARM.

Als je op zoek bent naar echte SARMs, heb ik een goede bron voor je, ik heb ook vaak genoeg mensen moeten helpen met het oplossen van hun problemen nadat ze DACHTEN een SARM gebruikt te hebben maar vervolgens steken in hun testikels krijgen... Helemaal gek! Die bronnen zijn niet schoon en de prijzen kloppen ook van geen kant.

Even terug: Ja inderdaad, 12 weken kuur, dan inderdaad daarna 4 weken een mini-nakuurtje met Clomifeen. Met ECHTE SARMs heb je minimale onderdrukking van je Testosteron-spiegel en ook totaal geen problemen met vruchtbaar zijn.

(Zelfs tijdens een anabolica kuur heb ik mijn vriendin zwanger gemaakt, per ongeluk, maar toch haha!)

Er is trouwens een hele goede reden voor het feit dat Musclerage aangeeft 8 weken maximaal, dat heeft er mee te maken dat het simpelweg orale roids zijn of prohormones en die zijn dus levertoxisch...

Weer een heel boekwerk haha! :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Shorty:

Je moet geen websites online zoeken voor een bron voor SARMs. Ook niet musclerage, ik heb net de prijzen gezien en dat is GEEN SARM.

Als je op zoek bent naar echte SARMs, heb ik een goede bron voor je, ik heb ook vaak genoeg mensen moeten helpen met het oplossen van hun problemen nadat ze DACHTEN een SARM gebruikt te hebben maar vervolgens steken in hun testikels krijgen... Helemaal gek! Die bronnen zijn niet schoon en de prijzen kloppen ook van geen kant.

Even terug: Ja inderdaad, 12 weken kuur, dan inderdaad daarna 4 weken een mini-nakuurtje met Clomifeen. Met ECHTE SARMs heb je minimale onderdrukking van je Testosteron-spiegel en ook totaal geen problemen met vruchtbaar zijn.

(Zelfs tijdens een anabolica kuur heb ik mijn vriendin zwanger gemaakt, per ongeluk, maar toch haha!)

Er is trouwens een hele goede reden voor het feit dat Musclerage aangeeft 8 weken maximaal, dat heeft er mee te maken dat het simpelweg orale roids zijn of prohormones en die zijn dus levertoxisch...

Weer een heel boekwerk haha! :P

Welke bron heb jij voor me dan? Kun je ook op een manier bevestigen dat het prohormones zijn of orale roids ? Als je kijkt naar de labels zie je niet zo gauw iets raars bij die van musclerage?

bewerkt door Eskimostyle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Eskimostyle:

Welke bron heb jij voor me dan? Kun je ook op een manier bevestigen dat het prohormones zijn of orale roids ? Als je kijkt naar de labels zie je niet zo gauw iets raars bij die van musclerage?

Een labeltje op een potje plakken zegt natuurlijk helemaal niets haha!

Je hoeft alleen maar te kijken naar de prijzen, dan zie je dat het niet goed is. Die zijn veel te laag. Van mij mag je proberen hoor, het is jouw lichaam/lever... En dan erbij hebben mensen die ik ken uit België daar besteld en die hadden politie aan de deur omdat ze illegale dingen besteld hadden zonder doktersrecept. (Sarms zijn niet op doktersrecept, maar steroiden kunnen dat wel zijn, dus dan weet je genoeg.)

We mogen officieel geen bronnen bespreken in de open fora, dus stuur me even ff een berichtje. Dan kan ik je alles uitleggen! Ik heb een bron met alle lab tests erbij, dus ik weet 100% zeker dat het perfect is :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals je hierboven kan lezen, begon het bij mij pas een beetje te werken na 3-4 weken en eigelijk pas echt volledig na 6 weken.

Als je dat dan 8 weken doet, voel je maar eigelijk 2 weken voordeel.

Persoonlijk zou ik geen 12 weken (8 weken kuur + 4 weken pct) pillen nemen om 2 weekjes voordeel te halen.

Dan begin je er beter niet aan.

Ik zou kiezen voor 12 weken of helemaal niet.

Bij mij heb ik geen enkele bijwerking gevoeld. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor jouw.

Je kan er mee beginnen en stoppen als je toch bijwerkingen zou ervaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei [email protected]:

Zoals je hierboven kan lezen, begon het bij mij pas een beetje te werken na 3-4 weken en eigelijk pas echt volledig na 6 weken.

Als je dat dan 8 weken doet, voel je maar eigelijk 2 weken voordeel.

Persoonlijk zou ik geen 12 weken (8 weken kuur + 4 weken pct) pillen nemen om 2 weekjes voordeel te halen.

Dan begin je er beter niet aan.

Ik zou kiezen voor 12 weken of helemaal niet.

Bij mij heb ik geen enkele bijwerking gevoeld. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor jouw.

Je kan er mee beginnen en stoppen als je toch bijwerkingen zou ervaren.

Hi Bart, 

Dus jij zegt, doe een kuur van 12 weken en daarna nog 4 weken post kuur? Ik zit zelf te denken om LGD te stacken met S4, welke nadelige effecten van S4 heb jij gevonden waardoor je deze niet wilde doen?

Gr Tim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei sttruiden:

Hi Bart, 

Dus jij zegt, doe een kuur van 12 weken en daarna nog 4 weken post kuur? Ik zit zelf te denken om LGD te stacken met S4, welke nadelige effecten van S4 heb jij gevonden waardoor je deze niet wilde doen?

Gr Tim

Hey Tim, 

De enige negatieve bijwerking van S4 die je KUNT krijgen, (Is dus niet zeker of je die krijgt, kans is zo'n 60 a 70 procent als ik moet gokken) is dat wit licht in plaats van spierwit wat gelig kan gaan lijken. Dat is dus alleen het effect van de kleur die je ziet. Is afhankelijk van jou als persoon maar ook van je dosis natuurlijk.

S4 dosis is altijd op de eerste keer dat je die gebruikt 25mg tweemaal per dag. Totaal dus 50mg per dag. Een shitload kracht, spierconditie en een super droge fysiek krijg je van S4. (Mits je al een beetje in conditie bent) En natuurlijk wat extra spiermassa, mijn ervaring is in 12 weken moet je denken aan 2.5kg spiermassa. Het is sterk spul!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden