Advertentie:

Sign in to follow this  
monasir

ervaringen met tren icm test

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik ben benieuwd met jullie ervaringen met het gebruik van Tren.

Ben sterk aan het overwegen om een kuurtje tren te proberen icm met test

Het gaat mij puur om droge spiermassa opbouwen , toename in kracht / pomp uithoudingsvermogen.

Lengte 1.80

GW: 84 kg.

Lage vetpercentage

Gr.

Advertentie:

Dan kies je nu helemaal de verkeerde dingen eigenlijk. Tren is juist HEEL slecht voor uithoudingsvermogen. De trap oplopen kan erg zwaar zijn op Trenbolone. Is dit je eerste kuur, of een van je eerste? Zo klinkt het wel eigenlijk. Je kunt me een privé berichtje sturen en dan kan ik je wat tips geven.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Even een kleine wetentje 4-5 jaar gebodybuild waar ik ook 2 ml sust en 1 ml deca deed per week en stond goed lichamelijk en barste van energie , nu met mn aandoening heb ik amper energie en verlaat ik het huis bijna nooit , heb ook een dik buikje gekregen wat ik nog nooit had in mn leven , na vele medicamenten te proberen en behandelingen , niks lukt Ik dacht zelf aan terug test e of sustanon zetten voor teneerste de energie , mn depressie , mn energie , zin in het leven , en natuurlijk terug zin in vrouwen hebben , wat ik al jaren niemeer heb ,  Zou er iemand mij kunnen helpen om eraan te geraken in belgië ? U zou een ware redder zijn aangezien ik dit als een goeie oplossing zie voor vele van  mn problemen Wil terug gped energy hebben om te kunnen trainen , heb deftig wat spiermassa verloren  
    • Zou u ke in belgie kunnen helpen 🙏
    • Zou je iemand uit belgie kunnen helpen 💪
  • Sponsors