Advertentie:

Muscle Starter Pack
monasir

ervaringen met tren icm test

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Ik ben benieuwd met jullie ervaringen met het gebruik van Tren.

Ben sterk aan het overwegen om een kuurtje tren te proberen icm met test

Het gaat mij puur om droge spiermassa opbouwen , toename in kracht / pomp uithoudingsvermogen.

 

Lengte 1.80

GW: 84 kg.

Lage vetpercentage

 

Gr.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Dan kies je nu helemaal de verkeerde dingen eigenlijk. Tren is juist HEEL slecht voor uithoudingsvermogen. De trap oplopen kan erg zwaar zijn op Trenbolone. Is dit je eerste kuur, of een van je eerste? Zo klinkt het wel eigenlijk. Je kunt me een privé berichtje sturen en dan kan ik je wat tips geven.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition