Advertentie:

Idk_020

Wanneer pre workout nemen?

Recommended Posts

Hoi 

Een tijdje geleden nam ik wat pre workout voor de training mar niet echt goed uitgepakt ( Misselijk te veel genomen) en de andere keren was ik erg moe tijdens me training Want dronk me pre workout toen ik naar de sportschool liep en hij kickte al erg snel in voordat ik in de gym was en na de warming up was me energie weer weg omdat ik onderweg al strak stond

maar heb dus een box Pre workout van een vriend gekregen die wordt gesponseerd door een suplementen bedrijf

wil hem graag uitproberen 

Maar omdat ik eerder met pre erg moe werd omdat me energie al op was omdat ik onderweg al strak stond

dus kan ik gewoon een Scoopie met een slok water in de kleedkamer nemen inplaats van 20/10 Min voor de training?

Hoop graag andwoorden te krijgen :)

Edited by Idk_020

Advertentie:

Een pre-workout is typisch caffeine, creatine en snelle suikers.

Die creatine kan je nemen wanneer je wil, dat maakt niet uit dat dat voor je workout is. 

Als de pre-workout te zwaar op de maag ligt, kan je als aternatief caffeine pilletjes nemen. Je kan dat eventueel combineren met iets zoets dat snel verteerd. Een banaan ofzo. Of als dat ook te zwaar op de maag ligt: een handvol rozijnen.

Dan kan je natuurlijk best net na je workout veel eten om je reserves terug bij te vullen.

Koop dus gewoon apart creatine en caffeine.

14 uur geleden zei bart.verbeek@gmx.com:

Een pre-workout is typisch caffeine, creatine en snelle suikers.

Die creatine kan je nemen wanneer je wil, dat maakt niet uit dat dat voor je workout is. 

Als de pre-workout te zwaar op de maag ligt, kan je als aternatief caffeine pilletjes nemen. Je kan dat eventueel combineren met iets zoets dat snel verteerd. Een banaan ofzo. Of als dat ook te zwaar op de maag ligt: een handvol rozijnen.

Dan kan je natuurlijk best net na je workout veel eten om je reserves terug bij te vullen.

Koop dus gewoon apart creatine en caffeine.

Nee niet echt te sterk op de maag maar 1 keer voorgekomen omdat ik te veel had genomen maar hij kickt altijd erg snel in er staat tijd 20/10 Min voor de training doe ik maar onderweg begint ie al in te kicken en na de warming up is het effect al weg zou ik ook gewoon een Scoopie voor de training in de kleedkamer van de sportschool kunnen nemen? of moet het persee 20/10 Min voor de training?

En ook neem ik al Creatine

En kan die niet weg schrappen want dan krijg ik ook geen whey meer binnen is Coctail van body & fit All in one suplement met whey creatine bcaa en meer

Edited by Idk_020