Advertentie:

Idk_020

Wanneer pre workout nemen?

Recommended Posts

Hoi 

Een tijdje geleden nam ik wat pre workout voor de training mar niet echt goed uitgepakt ( Misselijk te veel genomen) en de andere keren was ik erg moe tijdens me training Want dronk me pre workout toen ik naar de sportschool liep en hij kickte al erg snel in voordat ik in de gym was en na de warming up was me energie weer weg omdat ik onderweg al strak stond

maar heb dus een box Pre workout van een vriend gekregen die wordt gesponseerd door een suplementen bedrijf

wil hem graag uitproberen 

Maar omdat ik eerder met pre erg moe werd omdat me energie al op was omdat ik onderweg al strak stond

dus kan ik gewoon een Scoopie met een slok water in de kleedkamer nemen inplaats van 20/10 Min voor de training?

Hoop graag andwoorden te krijgen :)

Edited by Idk_020

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Een pre-workout is typisch caffeine, creatine en snelle suikers.

Die creatine kan je nemen wanneer je wil, dat maakt niet uit dat dat voor je workout is. 

 

Als de pre-workout te zwaar op de maag ligt, kan je als aternatief caffeine pilletjes nemen. Je kan dat eventueel combineren met iets zoets dat snel verteerd. Een banaan ofzo. Of als dat ook te zwaar op de maag ligt: een handvol rozijnen.

 

Dan kan je natuurlijk best net na je workout veel eten om je reserves terug bij te vullen.

 

Koop dus gewoon apart creatine en caffeine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 uur geleden zei bart.verbeek@gmx.com:

Een pre-workout is typisch caffeine, creatine en snelle suikers.

Die creatine kan je nemen wanneer je wil, dat maakt niet uit dat dat voor je workout is. 

 

Als de pre-workout te zwaar op de maag ligt, kan je als aternatief caffeine pilletjes nemen. Je kan dat eventueel combineren met iets zoets dat snel verteerd. Een banaan ofzo. Of als dat ook te zwaar op de maag ligt: een handvol rozijnen.

 

Dan kan je natuurlijk best net na je workout veel eten om je reserves terug bij te vullen.

 

Koop dus gewoon apart creatine en caffeine.

 

 

Nee niet echt te sterk op de maag maar 1 keer voorgekomen omdat ik te veel had genomen maar hij kickt altijd erg snel in er staat tijd 20/10 Min voor de training doe ik maar onderweg begint ie al in te kicken en na de warming up is het effect al weg zou ik ook gewoon een Scoopie voor de training in de kleedkamer van de sportschool kunnen nemen? of moet het persee 20/10 Min voor de training?

 

En ook neem ik al Creatine

En kan die niet weg schrappen want dan krijg ik ook geen whey meer binnen is Coctail van body & fit All in one suplement met whey creatine bcaa en meer

Edited by Idk_020

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Vanochtend een Inbody meting gedaan. Ik zal thuis even de oude percentages erbij pakken. Zodat ik kan vergelijken wat de verschillen precies zijn.    Zal dit elke maand doen. En daarnaast is het vandaag de laatste dag van de 4 weken. En moet de laatste progressie van de 4 weken even posten.
    • Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅
  • Sponsors