Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Uitspraken waardeloze trainingspartner

Recommended Posts

Hieronder vind je een aantal uitspraken van waardeloze trainingspartners.

1) Zullen we vandaag benen skippen want ik heb het niet nodig heb altijd gevoetbalt.

2) Zullen we na de training naar de mac gaan?

3) Mijn voeding schema is prima ik word alleen niet droger.

4) Ik heb geen training schema nodig ik doe waar ik zin in heb.

5) Voeding? Nee joh gewoon kuurtje is genoeg.

6) Ik zit elke dag in de gym mijn biceps te trainen maar ze blijven maar niet groeien!

7) Ik heb nooit spierpijn volgens mij zit dat in mijn genen.

8) Ik hoef niet zwaarder te trainen wanneer het makkelijker word om meer herhalingen te pakken.

Dit waren er een paar heb je er nog meer post ze hier onder :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

hahaha vreselijk

of dan 

'niet te diep squaten hoor, is niet goed voor je knieën'

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha daarom heeft die maat altijd z'n eigen muziek mee zeker !! B|B|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen uitspraak maar appende mensen zijn irritant tijdens trainen. Laats zag ik iemand bankdrukken en zijn maat stond erachter te appen. Hij kon zijn laatste push niet meer halen en die gozer bleef gewoon doorappen. Je zal zo'n maat hebben zeg!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag je : Wat train je vandaag?

Ander: Geen idee ik kijk waar ik zin in heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer hij eigenlijk niet zo sterk is al hij denkt "Ja, vandaag is niet echt mijn dag" "ik heb slecht geslapen" "mijn voedingwas vandaag niet optimaal, normaal til ik wel meer"...z zz onzin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors