Advertentie:

Fit

Uitspraken waardeloze trainingspartner

Recommended Posts

Hieronder vind je een aantal uitspraken van waardeloze trainingspartners.

1) Zullen we vandaag benen skippen want ik heb het niet nodig heb altijd gevoetbalt.

2) Zullen we na de training naar de mac gaan?

3) Mijn voeding schema is prima ik word alleen niet droger.

4) Ik heb geen training schema nodig ik doe waar ik zin in heb.

5) Voeding? Nee joh gewoon kuurtje is genoeg.

6) Ik zit elke dag in de gym mijn biceps te trainen maar ze blijven maar niet groeien!

7) Ik heb nooit spierpijn volgens mij zit dat in mijn genen.

8) Ik hoef niet zwaarder te trainen wanneer het makkelijker word om meer herhalingen te pakken.

Dit waren er een paar heb je er nog meer post ze hier onder :D!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Geen uitspraak maar appende mensen zijn irritant tijdens trainen. Laats zag ik iemand bankdrukken en zijn maat stond erachter te appen. Hij kon zijn laatste push niet meer halen en die gozer bleef gewoon doorappen. Je zal zo'n maat hebben zeg!!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vraag je : Wat train je vandaag?

Ander: Geen idee ik kijk waar ik zin in heb!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wanneer hij eigenlijk niet zo sterk is al hij denkt "Ja, vandaag is niet echt mijn dag" "ik heb slecht geslapen" "mijn voedingwas vandaag niet optimaal, normaal til ik wel meer"...z zz onzin...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

•   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition