Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

Visualisatie spieractiviteit

Recommended Posts

Advertentie:

Leuk om te zien! Het principe van Time under Tension wordt op deze manier ook duidelijk. Als je ook nog eens de spiercontractie visualiseert dan is de prikkel nog groter! Echt denken aan de spier welke je traint en "inbeeld" hoe deze verkort en meer contact maken/houden door middel van te knijpen gedurende de hele beweging. Dus aanspannen tijdens de beweging.. Probeer het maar eens, maar pak wel een paar kilootjes minder:D

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks 4 sharing. Waardevol :) Zo trainen sommige Olympia deelnemers ook, echt nice om te zien. Via Popcorn Time kan je Generation Iron ook kijken, daar halen ze dit heel kort ook aan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer hoe belangrijk mind over matter is. Zeker interessant om te gaan proberen, doe het nu nog niet dus zal het eens gaan uittesten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik werk zelf ook onregelmatige diensten als ik ochtenddienst heb neem ik brood mee en eet savonds warm Als ik middagdienst heb eet ik tussen de middag warm en neem savonds brood mee. Ok zou dus in jou geval tussen de middag voor het werk warm eten
    • Hallo,   Sinds kort heb ik een nieuw bijbaantje, als boodschappen bezorger bij de Abert Heijn.  Door het baantje werk ik een aantal dagen in de week van 14:00 tot 22:00 en ben ik onderweg op het moment van m'n dagelijkse avondmaaltijd. Ik prep m'n maaltijden omdat ik nu in de cut zit. Deze lijn trek ik graag door maar, hoe warm ik mijn eten nu op?  Tuurlijk kan ik bij willekeurige mensen aanbellen om te vragen of ik de magnetron mag gebruiken, het liefst meid ik dat.    Mijn vraag; Zijn er magnetrons langs de weg te vinden? Bij supermarkten, tankstations, etc? Of weet je betere alternatieven?>   Let me know!
    • Drijf het volume van de beenoefeningen zeker ook op zoals @Traveller040 zei. Enkel leg extension, leg curls en een leg press gaan toch te magertjes zijn voor een goede beenontwikkeling. Neem zeker squatten, romanian deadlift of gewone deadlifts en bijvoorbeeld lunges op in je schema. Laatste zijn compoundoefeningen en zijn algemeen gunstiger voor spierontwikkeling. Je hebt namelijk nogal veel isolatieoefeningen in je routine. Op zich niets mis mee maar ze nemen wel de bovenhand. Neem de verhouding minstens 2/3 compound en 1/3 isolatie in je trainingen.  
  • Sponsors