Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

Visualisatie spieractiviteit

Recommended Posts

Advertentie:

Leuk om te zien! Het principe van Time under Tension wordt op deze manier ook duidelijk. Als je ook nog eens de spiercontractie visualiseert dan is de prikkel nog groter! Echt denken aan de spier welke je traint en "inbeeld" hoe deze verkort en meer contact maken/houden door middel van te knijpen gedurende de hele beweging. Dus aanspannen tijdens de beweging.. Probeer het maar eens, maar pak wel een paar kilootjes minder:D

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks 4 sharing. Waardevol :) Zo trainen sommige Olympia deelnemers ook, echt nice om te zien. Via Popcorn Time kan je Generation Iron ook kijken, daar halen ze dit heel kort ook aan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer hoe belangrijk mind over matter is. Zeker interessant om te gaan proberen, doe het nu nog niet dus zal het eens gaan uittesten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo leden,   Mijn naam is Pascal, 25 jaar en sinds een weekje begonnen met fitnessen.
        Mijn gegevens: 1.74 lang 100.6 kg BMI 33.2 Fat: 31.6%  Spierpercentage: 65%
        Het vet zit rond de borst, buik, benen en billen.
      Ik sport sinds een week 3x in de week (althans, dat is mijn doel..) bij de plaatselijke basic fit.   schema: start: 10-15 warming-up op de loopband of crosstrainer (audio training BF)   vervolgend: total body workout: borst benen, buik, billen, rug, schouders, armen.   afsluitend: 10-15 min crosstrainer of loopband. (Audio Training BF).   Natuurlijk ben ik nog een ‘beginnende sporter’, maar ik wil eens weten:    -keto/khd arm icm met dit schema? Ja/Nee? Waarom?
      - total Body workout veranderen in bijv. 1 dag borst  1 dag benen. 1 dag ....???   ik voel mij nog niet zo comfortabel om bij de gewichten en halters (lees: bij de grote jongens) te sporten, dus ik gebruik de apparaten.  
        Ik zou graag jullie advies willen! alvast bedankt! 
    •   Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?
  • Sponsors