Advertentie:

Sign in to follow this  
Rik

Effetjes voorstellen

Recommended Posts

Hallo leden,

 

Na een beetje te hebben rondgekeken als gast heb ik na het lezen van wat leuke topics besloten om een account aan te maken.

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Rik, 21 jaar en nu zo ongeveer 3 jaar serieus aan het trainen. Ik begon op mijn 18e en woog toen 56kg (ik ben 170cm lang).

Het zwaarste wat ik de afgelopen 3 jaar gewogen heb is 78kg. Dit was wel zwaar voor mijn bouw, lengte en spiermassa destijds. Nu schommel ik tijdens de bulk/cut

zo rond de 74-64KG. Momenteel ben ik bezig met een bulk en weeg ik 71KG. Ik eet nu rond de 2800-3000 kcal per dag.

 

Mijn huidige lift-stats:

Squat: 144kg voor 4 reps

Deadlift: 170kg voor 5 reps (tijd niet gedaan, doe momenteel deficit deadlifts en zit daarbij op de 155kg voor 5 reps)

Bench press: 84kg voor 4 reps :(

 

Ik hoop op dit forum mijn kennis over voeding en fitness te kunnen vergroten en verspreiden. Hierbij wil ik graag mensen met vragen kunnen helpen en als ik zelf met vragen zit de mogelijkheid hebben om deze hier te kunnen stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors