Advertentie:

Sign in to follow this  
Rik

Effetjes voorstellen

Recommended Posts

Hallo leden,

 

Na een beetje te hebben rondgekeken als gast heb ik na het lezen van wat leuke topics besloten om een account aan te maken.

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Rik, 21 jaar en nu zo ongeveer 3 jaar serieus aan het trainen. Ik begon op mijn 18e en woog toen 56kg (ik ben 170cm lang).

Het zwaarste wat ik de afgelopen 3 jaar gewogen heb is 78kg. Dit was wel zwaar voor mijn bouw, lengte en spiermassa destijds. Nu schommel ik tijdens de bulk/cut

zo rond de 74-64KG. Momenteel ben ik bezig met een bulk en weeg ik 71KG. Ik eet nu rond de 2800-3000 kcal per dag.

 

Mijn huidige lift-stats:

Squat: 144kg voor 4 reps

Deadlift: 170kg voor 5 reps (tijd niet gedaan, doe momenteel deficit deadlifts en zit daarbij op de 155kg voor 5 reps)

Bench press: 84kg voor 4 reps :(

 

Ik hoop op dit forum mijn kennis over voeding en fitness te kunnen vergroten en verspreiden. Hierbij wil ik graag mensen met vragen kunnen helpen en als ik zelf met vragen zit de mogelijkheid hebben om deze hier te kunnen stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors