Advertentie:

Joris

Fitness handschoenen

Recommended Posts

Beste lezers,

Ik was de laatste tijd aan het experimenteren met fitness handschoenen en ben erachter gekomen dat ik deze erg fijn vind om te gebruiken. Het werd voor mij dus tijd om een duurder & beter paar te kopen. Nu kwam ik verschillende paren tegen maar ook verschillende soorten. Zo zag ik leren handschoenen maar ook stoffen handschoenen. Toen kwam bij mij de vraag op: welke zijn beter?

Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Joris

Advertentie:

Hi Joris,

Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.

Succes!

Dat denk ik persoonlijk ook, die leren stukken aan de binnenkant draait het om. Gebruik ze zelf ook niet, maar kan me voorstellen dat als je dat wel wilt, dat die met leer aan de binnenkant wel voor meer grip zorgen op het staal!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

•   Yes, ook waar. Alles wat we nemen is ergens ook een belasting voor ons lichaam.
    •   Het zit echt in mijn lower traps. Die achter mijn schouderblad zit. Bovenste traps waren wel hard en deden zeer bij aanraking maar had daar geen last van. Dat komt puur door de onderste.   Want het maakt niet uit in welke positie, ontspannen of gespannen dezelfde mate van pijn is aamwezig. Hetzelfde zeurende gevoel. Alsof er gewoon een knoop in zit.   Kwa oefeningen doe ik het nog "rustig" aan. Bij zowat elke oefening weet ik dat ik nog iets meer kg kan pakken. Of iets meer reps. Wat ik denk is dat ik het met de shrugs geforceerd heb. Maar de andere keren blijft me dan een raadsel.   Ik ga morgen weer trainen en dan zie ik wel of het minder of meer word. 
    • Hoe ik het lees en met ervaring van mensen om mij heen klinkt het eerder als pijntje in je schouder wat uitstraalt naar je traps en je daar de pijn voelt. Schouders zijn enorm blessure gevoelig. Je kan je hele trainingschema eens doorlopen en kijken bij welke oefeningen je wat last krijgt tijdens of erna. Kijken naar je lichaamspositie etc of je alles gewoon correct uitvoert. Als dat allemaal goed zit mss even je schouders niet trainen of zo veel mogelijk ontwijken. Kijken of het minder word daarvan. Het kan uiteraard ook overbelasting zijn omdat je lange tijd niet getraind hebt en nu misschien te hard weer bent begonnen. Is lastig te zeggen van een afstand haha
  • Sponsors