Advertentie:

Sign in to follow this  
JaimyC

Gains maken met weinig energie

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Jaimy, 19 jaar. Ik train nu 2 jaar.

Ik heb 2 weken geleden een kaakoperatie gehad, waardoor ik én 3 weken niet mocht sporten én heel weinig energie heb, omdat ik zo weinig binnenkrijg (ik kan nauwelijks eten).

Nu wil ik vanaf volgende week weer beginnen met trainen, maar ik ben waarschijnlijk al mijn kracht kwijt en ben dus weer bij af. Hoe kan ik het beste weer beginnen met zo weinig energie en kracht? Welke oefeningen zijn het beste om na een paar weken niet sporten weer mee te beginnen? Nog meer tips?

Ik kan overigens nog steeds niet normaal eten.

Alvast bedankt!

Fijne jaarwisseling ;)

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

•   Tja, omdat bij deadlift  zowat de hele achterkant van het lichaam zou aangesproken worden: lats, traps, erector spinae, hamstrings ... Is wel blessuregevoelige oefening maar probeer ze perfect uit te voeren. Dacht juist dat ze de functionele kracht zou verbeteren. Shoot me if i am wrong.  
    • Bij mij zitten de 3 grote zeker niet in mijn schema. Doe ze absoluut nooit.   Reden: - Benchpress heeft de allergrootste risico's en kansen op blessures (schouders) - Squats vind ik persoonlijk helemaal niks en ik pak gewoon een grote dumbbell en doe boxsquats. (Veel natuurlijker en het gewicht kan je loslaten als het te gek wordt en lig je er niet onder te kijken...) - Deadlift: waarom? Er zijn fantastische machines die de erector truncii isoleren en isolatieoefening zijn simpelweg veel beter voor groei van die specifieke spiergroep.
    •   Waarom je fucking oestradiol, prolactine en progesteron niet? Pak die dan ff mee  heb je in elk geval EEN waarde. Hoef je straks nooit ergens om te gokken.   Voor de rest helemaal mee eens. Waarom wilde de huisarts je vrije testosteron niet laten meten? Geen enkele reden om het niet te doen...  
  • Sponsors