Advertentie:

Sign in to follow this  
Dropje

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

 

sinds afgelopen zaterdag lid van krachtforum,  ook sinds zaterdag begonnen met het maken van een nieuw sport/fitnes plan, waarbij ik gebruik wil maken van de hardloop app van evy en Insanity (vanavond mijn fittest gedaan en ik dacht dat ik dood ging...?) maar ik ga door!!!! Ik ben nu 34 en ik wil het er zo graag af hebben en houden! 

 

Mijn doel is afvallen en van obesitas (34% vetpercentage) af te komen, mijn doel is om deze naar 20% zien te krijgen. Daarnaast ook mijn conditie verbeteren maar ook spiermassa aanmaken en deze onderhouden. 

 

Maar ik hoop via deze site mee te kunnen lezen in jullie ervaringen en ideeen op te doen maar vooral ook een beetje motivatie! Ik heb al een aantal stukjes gelezen dus ik denk dat dat wel in orde komt. Tevens ook een bestelling gedaan op body en fitshop, de ripped fatburners en whey poeder, zodat ik een beetje hulp heb bij de nieuwe start. 

 

Alvast bedankt dat ik mee mag lezen! Grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

 

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

 

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Fit:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

 

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

 

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

 

Ja misschien heb ik daar iets te makkelijk over gedacht, over die fatburners. Ik dacht ik neem ze voor het sporten voor extra energie  en ook om het vet verliezen te versnellen. Zal ik daar nog maar even mee wachten ? 

 

Thanks voor je advies, Ik houd elke dag Mn log bij op de app van mijn eet meter en daarnaast in mijn log boekje van trainingen nog wat ik gedaan heb zodat ik elke keer weer net even een stapje extra kan zetten of een paar oefeningen meer kan doen. 

Thanks! Voor je tip! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Vanochtend een Inbody meting gedaan. Ik zal thuis even de oude percentages erbij pakken. Zodat ik kan vergelijken wat de verschillen precies zijn.    Zal dit elke maand doen. En daarnaast is het vandaag de laatste dag van de 4 weken. En moet de laatste progressie van de 4 weken even posten.
    • Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅
  • Sponsors