Advertentie:

Sign in to follow this  
Dropje

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

 

sinds afgelopen zaterdag lid van krachtforum,  ook sinds zaterdag begonnen met het maken van een nieuw sport/fitnes plan, waarbij ik gebruik wil maken van de hardloop app van evy en Insanity (vanavond mijn fittest gedaan en ik dacht dat ik dood ging...😵) maar ik ga door!!!! Ik ben nu 34 en ik wil het er zo graag af hebben en houden! 

 

Mijn doel is afvallen en van obesitas (34% vetpercentage) af te komen, mijn doel is om deze naar 20% zien te krijgen. Daarnaast ook mijn conditie verbeteren maar ook spiermassa aanmaken en deze onderhouden. 

 

Maar ik hoop via deze site mee te kunnen lezen in jullie ervaringen en ideeen op te doen maar vooral ook een beetje motivatie! Ik heb al een aantal stukjes gelezen dus ik denk dat dat wel in orde komt. Tevens ook een bestelling gedaan op body en fitshop, de ripped fatburners en whey poeder, zodat ik een beetje hulp heb bij de nieuwe start. 

 

Alvast bedankt dat ik mee mag lezen! Grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

 

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

 

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Fit:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

 

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

 

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

 

Ja misschien heb ik daar iets te makkelijk over gedacht, over die fatburners. Ik dacht ik neem ze voor het sporten voor extra energie  en ook om het vet verliezen te versnellen. Zal ik daar nog maar even mee wachten ? 

 

Thanks voor je advies, Ik houd elke dag Mn log bij op de app van mijn eet meter en daarnaast in mijn log boekje van trainingen nog wat ik gedaan heb zodat ik elke keer weer net even een stapje extra kan zetten of een paar oefeningen meer kan doen. 

Thanks! Voor je tip! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo,   Ben 46 jarige Belg en nieuw op dit forum. In mijn jonge jaren, zo rond 22 à 23 jaar was ik gebeten door krachttraining. Trainde zo'n 4x per week en had gezien mijn slanke lichaamsbouw toch een mooi resultaat. Het enige nadeel was dat het vroeger allemaal niet zot genoeg kon met te zware gewichten te zeulen. Door 20 jaar lang stilstand in het sportieve leven voelt mijn lijf de noodzaak aan om te gaan krachttrainen. Het moet een aanzet worden om algemeen gezonder te gaan leven. Heb wel de vrees snel geblesseerd te zijn daar ik er gewoon aanleg voor heb. Hoop hier interessante dingen bij te leren i.v.m. voeding en training. Zelf zoek ik te starten met een full body schema 3x per week voor absolute beginners. Compound oefeningen zijn de rode draad blijkbaar.  Mijn doel  is vooral energieker en krachtiger te worden. Massa zou mooi meegenomen zijn maar is geen must. (meer)
    • Dat dan weer wel, klopt. MAAR dan blijft het feit dat je insulineweerstand omhoog gaat en je niet gaat groeien... Dus ja  
    •   Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen  
  • Sponsors