Advertentie:

Sign in to follow this  
Dropje

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

sinds afgelopen zaterdag lid van krachtforum,  ook sinds zaterdag begonnen met het maken van een nieuw sport/fitnes plan, waarbij ik gebruik wil maken van de hardloop app van evy en Insanity (vanavond mijn fittest gedaan en ik dacht dat ik dood ging...?) maar ik ga door!!!! Ik ben nu 34 en ik wil het er zo graag af hebben en houden! 

Mijn doel is afvallen en van obesitas (34% vetpercentage) af te komen, mijn doel is om deze naar 20% zien te krijgen. Daarnaast ook mijn conditie verbeteren maar ook spiermassa aanmaken en deze onderhouden. 

Maar ik hoop via deze site mee te kunnen lezen in jullie ervaringen en ideeen op te doen maar vooral ook een beetje motivatie! Ik heb al een aantal stukjes gelezen dus ik denk dat dat wel in orde komt. Tevens ook een bestelling gedaan op body en fitshop, de ripped fatburners en whey poeder, zodat ik een beetje hulp heb bij de nieuwe start. 

Alvast bedankt dat ik mee mag lezen! Grtjs

Advertentie:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

2 uur geleden zei Fit:

Hoi Dropje! Welkom op het forum! :)

Succes met je doelstelling! Tip: houd een log boekje bij! Zo blijf je gemotiveerd vooral in het begin!

Onthoud wel dat een fatburner geen wondermiddel is maar een hulpmiddel voor bij het sporten.

Ja misschien heb ik daar iets te makkelijk over gedacht, over die fatburners. Ik dacht ik neem ze voor het sporten voor extra energie  en ook om het vet verliezen te versnellen. Zal ik daar nog maar even mee wachten ? 

Thanks voor je advies, Ik houd elke dag Mn log bij op de app van mijn eet meter en daarnaast in mijn log boekje van trainingen nog wat ik gedaan heb zodat ik elke keer weer net even een stapje extra kan zetten of een paar oefeningen meer kan doen. 

Thanks! Voor je tip!