Advertentie:

Sign in to follow this  
Sylvie1968

Miami pro

Recommended Posts

Advertentie:

Ik doe zelf niet mee aan wedstrijden, maar ik wil je wel veel succes wensen met je prep! Ga je ook je progressie posten hier of iets dergelijks?

Ben zelf na mijn problemen met gezondheid ook niet echt met voor een wedstrijd trainen bezig. Wellicht in de toekomst weer!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Je hebt zo van die mensen die van nature uit iets meer hebben dan een ander. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik een bench press moest uitvoeren. De trainer adviseerde mij om te beginnen met enkel de barbell(20kg). Ik vond het redelijk vernederend om vast te stellen dat dit zwaar aanvoelde. Zo was er in die tijd ook iemand in de gym, een echte natuurmens, met een band in zijn haren. Hij vond dat gedoe met shake's, vitaminen en supplementen maar niks. Hij duwde wel 140kg op de bench, 100kg small grip. Je kon verder aan niets zien dat hij aan krachttraining deed.
    • Al het bovenstaande!   En daarbij zeg ik ook: Vergelijk jezelf niet met anderen en grafiekjes. Wat belangrijk is, is wat jij van je eigen lijf vind. En of iemand anders dat mooi, vet, awesome, fit of iets anders vindt... is totaal onbelangrijk...
    • Jeetje wat een tijdsverdrijf... Betere hobby zoeken denk ik  
  • Sponsors