Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Post je favoriete oefening!

Recommended Posts

Welke oefening vind jij het leukste om te doen?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Jaa ik snap het vandaag die dikke poten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De normale squat! Echt een haat-liefde verhouding. Ik heb er een hekel aan als ik weet dat ze op het programma staan en ik ze moet gaan doen. Eenmaal er mee bezig is het heerlijk en daarna de voldoening, bijna van elke trap af lazeren, niet normaal kunnen kakken omdat je niet op de pot kan zitten. Dan weet je dat je goed bezig bent geweest!

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cable fly vind ik inderdaad ook een heerlijke oefening!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors