Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

De voeding van een top bodybuilder: hoe het niet moet

Recommended Posts

Er komt maar 1 woord in mij op bij het bekijken van dit filmpje. Schrijnend. Kijk vooral hoe hij het zelf lijkt te beseffen vlak voor hij aan zijn maaltijd begint. Maar mis vooral het stuk niet vanaf 11:18

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Echt bizar hoeveel verschillende soorten pillen hij neemt. Dit lijkt mij inderdaad niet gezond meer. Als je van alles teveel binnen krijgt in je lichaam. 

Voor sommige vitamines is het zelfs schadelijk als je er teveel van binnen krijgt.

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel van zijn medicatie is ook om de bijwerkingen en gevolgen van het gebruik van zijn andere "supps" onder controle te houden.
Cholesterol, bloedruk etc.. Zo wil je toch niet leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als ik 't zo lees zit je al IN de overtrainingsfase. Zoals al eerder gezegd: LUISTER NAAR JE LICHAAM Hansie. Laat 't niet zo ver komen dat je lichaam een shut down als noodmaatregel in de strijd gooit. Een paar weken rust lijkt me eerder raadzaam in jouw geval. Niks mis mee. Ook die supersets zou ik even achterwege laten. Goed uitgevoerd zijn supersets een boven gemiddelde belasting en zullen nu een averechts effect hebben. Stevig uitrusten en goed eten; zonder dwang!   Hou je haaks!
    • Thanks. Denk dat ik deze week het bij 1 training ga laten. Loop wat  tegen overtraining aan en lijf wil even niet mee. (verhoogde hartslag in rust, geagiteerd, vlugger hijgen, vlekken voor de ogen...) Maandag terug met frisse moed beginnen en toch wat minder tot het uiterste gaan. nog 2 herhalingen in de tank laten i.p.v. het onmogelijke te willen. Denk van biceps en triceps superset te maken. Toch weer paar minuten gewonnen dan.
    • Idd ook mijn werkwijze. Twee oefeningen a.h.w. ineenvlechten. Eigenlijk een soort supersets, zij het in een rustiger tempo. Laat je niet gek maken door internet Hansie. Bepaal zelf wat goed voor je is en houdt je daarbij. Straks doe je zo veel dat je overtrained raakt en ben je verder van huis. Maak de hoeveelheid oefeningen op maat. D.w.z. train niet meer dan dat je aankunt. Langzaam maar zeker wordt je sterker, meer geroutineerd en kun je je schema aan gaan passen. Hardlopers zijn doodlopers Hansie. Lekker je eigen ding doen; houdt je enthousiasme vast en 'stay hungry'! Ooit kom je daar waar je zijn wil.   Succes kerel!
  • Sponsors