Advertentie:

Muscle Starter Pack
Peter Wouters

De voeding van een top bodybuilder: hoe het niet moet

Recommended Posts

Er komt maar 1 woord in mij op bij het bekijken van dit filmpje. Schrijnend. Kijk vooral hoe hij het zelf lijkt te beseffen vlak voor hij aan zijn maaltijd begint. Maar mis vooral het stuk niet vanaf 11:18

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Echt bizar hoeveel verschillende soorten pillen hij neemt. Dit lijkt mij inderdaad niet gezond meer. Als je van alles teveel binnen krijgt in je lichaam. 

Voor sommige vitamines is het zelfs schadelijk als je er teveel van binnen krijgt.

bewerkt door Fit

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel van zijn medicatie is ook om de bijwerkingen en gevolgen van het gebruik van zijn andere "supps" onder controle te houden.
Cholesterol, bloedruk etc.. Zo wil je toch niet leven.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition