Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

De voeding van een top bodybuilder: hoe het niet moet

Recommended Posts

Er komt maar 1 woord in mij op bij het bekijken van dit filmpje. Schrijnend. Kijk vooral hoe hij het zelf lijkt te beseffen vlak voor hij aan zijn maaltijd begint. Maar mis vooral het stuk niet vanaf 11:18

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Echt bizar hoeveel verschillende soorten pillen hij neemt. Dit lijkt mij inderdaad niet gezond meer. Als je van alles teveel binnen krijgt in je lichaam. 

Voor sommige vitamines is het zelfs schadelijk als je er teveel van binnen krijgt.

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel van zijn medicatie is ook om de bijwerkingen en gevolgen van het gebruik van zijn andere "supps" onder controle te houden.
Cholesterol, bloedruk etc.. Zo wil je toch niet leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors