Advertentie:



Sign in to follow this  
Danny

Droogtrainen

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben danny en ben al 3 jaar bezig met krachttraining,

Kan iemand mij enkele tips geven?

 

thanks😀

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 7-2-2019 at 20:49 zei Danny:

Hallo,

 

ik ben danny en ben al 3 jaar bezig met krachttraining,

Kan iemand mij enkele tips geven?

 

thanks😀

 

 

 

Welkom Danny, hoe vaak sport je? En heb je al een voedingsschema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder calorieën eten dan je dagelijks aan calorieën nodig hebt, zodat je op een negatief energiebalans uitkomt wat zorgt voor gewicht- en dus vetverlies. Ik denk als je van forumleden wat concretere tips en informatie wilt ontvangen je ook wat meer informatie moet geven.

Hoe ziet je voedingsschema er nu uit?
Hoeveel weeg je?


Mijn eerste tip is om een topic aan te maken in de juiste categorie (dit heb je gepost in de categorie: introductie) en daarmee zoveel mogelijk informatie neer te zetten over wat je doelen zijn, wat je daar nu voor doet en met welke vragen je zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens met @Rik, we zien graag meer informatie tegemoed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik sluit me helemaal aan bij Peter.   Een simpele toevoeging: Je hebt snelle koolhydraten NODIG, want je hebt die insuline-piek nodig voor groei. Geen hoge insuline-piek = geen gains. Niet bang zijn voor suiker.
    • Voor zover ik weet heeft een keto dieet alleen voordelen bij duursporten. Wanneer je doel is om spiermassa te bekomen ben je beter af om je koolhydraten te verhogen. De reden hiervoor is dat elk deeltje glycogeen 3 delen water vasthoud waardoor je spieren zowiezo al opzwellen zonder je er iets voor doet. Het ideale dieet dat zowel gezond als spieropbouwend is is volgens mij een dieet met een lage glycemische lading. Dus veel groenten(vezels) en fruit. Een typisch dieet voor diabetici maar wel het gezondste. Ook voor niet-diabeten.
    • In het begin moet je inderdaad onder de 20gram zitten, na 1 jaar of zo kan je het wat verhogen naar tussen de 25 en 50 gram,  alles daarboven is lowe carb tot 100 gram of zo
  • Sponsors