Advertentie:

Sign in to follow this  
hedur

Jouw ervaring met (de verpakking van) eiwitpoeder?

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Als jij maar diep genoeg in een deficiet zit, worden vanzelf jouw spieren ook opgevreten. Hoeveel proteine je ook eet. Ook is het zo dat als je te weinig koolhydraten eet met de eiwitten elke dag, gaan die eiwitten niet als aminozuren door het celmembraan.   Voor elk eiwit molecuul heb je een koolhydraat molecuul nodig om uberhaupt die eiwitten te laten opnemen. Als ik daar een studie op kan vinden, zal ik hem plaatsen maar dit stond ook vooral in alle biologieboeken die ik tot nu toe op school gehad heb  
    • Mijn huidige stats zijn 93kg,183cm,17% vet.Ik heb al wat ervaring met Aas maar heb heel veel last van oestrogene sides.Ik heb het zo wat gehad met Aas(zeker met aromatiserend aas) en wil het eens over een andere boeg gooien.Wat is volgens de mensen met ervaring met sarms beste optie om verder te bouwen met mijn huidige fysiek?Een recomp met welke sarm of cutten met welke sarm?Wat is haalbaar met sarms...Nog verder bulken op dit vet% lijkt me een beetje te veel van het goede,vet moet er weer allemaal terug af voor de zomer...Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    • Wat betreft het behoud en toename van lean mass tijdens een caloric deficit. Scroll op onderstaande pagina naar "Deficit gaining, energy intake (protective effects on LBM, satiety, fat loss)". Daar vind je een lijst met bestaande onderzoeken. https://sci-fit.net/collection-300-protein-studies/  
  • Sponsors