Advertentie:



Sign in to follow this  
Beginner222

Ongelijke bouw

Recommended Posts

Beste Sporters,

ik ben sinds kort begonnen met fitnessen , hiervoor merkte ik al dat mijn linker borstspier iets meer ontwikkeld was als mijn rechter. Dit is ook een grote reden waarom ik ben begonnen zodat ik het gelijk zou kunnen trainen. Na een aantal weken dat ik naar de sportschool ben gegaan is me een aantal dingen opgevallen en zit ik met heel veel vragen. Het lijkt erop dat mijn beweginen asymmetrisch zijn en ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met mijn schouders , waar ik soms na het trainen ook last van heb. Ik heb een foto van de achterkant van mn bovenlichaam toegevoegd. Ook kan het misschien zo zijn dat mn ene heup iets hoger/lager staat? 

Weet iemand hoe ik goed mijn symmetrie kan trainen ? Bedankt voor het lezen.

Edited by Beginner222

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hi!

 

Heb je ook een foto van de borst? Voor de aanvullende informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors