Advertentie:



Recommended Posts

Bij deze wil ik me ook graag voorstellen, en de mensen die er genoeg verstand van hebben om hulp vragen.....

ik ben 19 jaar en ben de laatste 2 jaar 20kg aangekomen ivm medicijngebruik, ( ik heb buiten deze jaren nooit last gehad van overgewicht). Ik ben 1.64 lang en ben nu al 2 maanden aan het sporten inmiddels van 79kg naar 64kg. Dit is voor mij al een hele verbetering maar op dit moment heb ik een vetpercentage van 23 % en is mijn doel om naar de 15/18% te gaan. ( en om natuurlijk aan te komen in spiermassa )

ik ga 7 dagen in de week na de sportschool waaronder 6 dagen krachttraining ( alleen isolatie oefeningen, omdat ik niet gevorderd ben in de posities, ik weet ook bijvoorbeeld niet wat ik aan het trainen ben met de cable machine, ik ben een keer aan de slag gegaan met mijn triceps op de cable machine waarop een andere man mij vroeg wat ben je aan het trainen? Je rug? Je triceps? Waarop ik dus ook niet meer met de losse gewichten en cable machine train... dit heeft mijn zelfvertrouwen omlaag gehaald omdat ik daar aan het ‘trainen’ ben als beginner en ik er eigenlijk ook niet veel verstand van heb) en 1 dag cardio en heb mijn caloriebehoefte flink omlaag gegooid het lukt me vaak om onder de 1200 calorieën te zitten.

heeft iemand tips hoe ik het beste kan omgaan, en mijn doel kan bereiken om: aan te komen in spiermassa en af te vallen in vet ?? 

En hoe ik het beste de oefeningen wel’ goed kan uitvoeren.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Beste,  

 

Allereerst laat je nooit tegenhouden! Iedereen begint onderaan.

Ik raad je aan om bijvoorbeeld op fitness kanalen op youtube te abonneren, hier leer je zeer veel van bepaalde oefeningen waarvoor ze zijn en hoe je ze uitvoerd. 

 

Bekijk bijvoorbeeld dit kanaal eens:

https://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness

 

Spiermassa aankomen ga je alleen doen wanneer je voldoende eet, dit gaat dus niet lukken als je 1200 kcal eet. 

 

Bekijk eens deze link om af te vallen tot je doel:

https://krachtforum.nl/topic/129-handleiding-om-te-cutten/

 

Daarna kun je gaan kijken om spiermassa op te bouwen via de volgende link:

https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/

 

Voor beide doelen is het belangrijk dat je een goed voedingsschema maakt:

https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/

 

Als je nog vragen hebt horen wij het graag!

 

Fit

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi fit,

Aller eerst super bedankt voor de reactie! 

Hoop dat ik veel informatie uit die YouTube kanalen kan halen.

Ik ga gelijk aan de slag😊

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me volledig aan bij wat Fit zegt! Als je niet zeker bent over hoe je een oefening uitvoert, zoek een filmpje of vraag het aan een trainer daar. Of iemand die je daar altijd ziet trainen bijvoorbeeld. Je bent er voor jezelf en niet voor die vent die kritiek levert waar je niks mee kunt :)

 

Waar train je ergens als ik vragen mag? Als in, waar in NL woon je? 

 

Groeten en welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minuten geleden zei Shorty:

Ik sluit me volledig aan bij wat Fit zegt! Als je niet zeker bent over hoe je een oefening uitvoert, zoek een filmpje of vraag het aan een trainer daar. Of iemand die je daar altijd ziet trainen bijvoorbeeld. Je bent er voor jezelf en niet voor die vent die kritiek levert waar je niks mee kunt :)

 

Waar train je ergens als ik vragen mag? Als in, waar in NL woon je? 

 

Groeten en welkom!

Hi shorty,

 

thanks voor je reactie ik voel me een stuk zelfverzekerder en ben veel informatie op YouTube aan het zoeken over hoe ik de oefeningen correct kan uitvoeren.

 

en ik ben er inderdaad voor mezelf en ben me daar ook compleet op aan het richten i.p.v. in mijn achterhoofd houden dat ‘iedereen op mij aan het letten is’

 

tuurlijk! Ik train in tilburg, fit for free 

 

groeten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Athlean-X is een goed kanaal voor informatie over welke spieren wat exact doen! 

 

Seth Feroce (schrik niet, dit is een monster haha!) heeft ook erg veel kennis en vooral verstand van intensiteit tijdens je workouts.

 

Het belangrijkste is vooral waar je de oefening voelt! Niet zozeer wat op de oefening aangegeven staat, maar waar JIJ hem voelt, is wat telt.

 

Bijvoorbeeld: Is het een biceps oefening en je voelt hem in je schouders ook heel erg, dan is dat een teken voor jou. Dan is aan jou de taak om je armen anders te positioneren totdat je het daar niet meer voelt en alleen in je biceps :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Athleanx is inderdaad ook een goeie die volg ik ook!

 

 

FB_IMG_1552738123202.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoi Arjan,

      De juiste balans qua doseringen is voor letterlijk ieder persoon anders. De ene persoon kan 600mg Tren-E best hebben, zonder er slecht van te slapen, zweten of whatever. Terwijl een ander just op 200mg per week al zoiets heeft van: ''Nou, dit is voldoende, te hoog zou teveel zijn''.

      Hoe dan ook raad ik Tren (in welke ester dan ook) gewoon keihard af voor 20 weken. Ikzelf raad altijd mensen aan om het maximaal 14 weken te doen met Tren-E en maximaal 10 weken met Tren-A (maar Tren-A raad ik sowieso af, teveel schommelingen in het bloed en dus veel meer bijwerkingen)

      Wat is je doel voor die kuur, want als je al op een laag vetpercentage zit, kan je beter iets in de zin van Test-E, Proviron en Masteron nemen. Dat kan je best 20 weken doen. Deze compounds zijn VEEL minder zwaar op het lichaam namelijk.

      Om je vraag te beantwoorden over Tren-E te injecteren om de twee weken:
      Dit is niet verstandig, want de halfwaarde van de enanthaat ester is een dag of 5 in het lichaam (op papier 8 dagen, ik weet het, maar in het lichaam wordt het sneller geabsorbeerd dan dat mensen denken) dus dan krijg je eerst een kleine piek en een dal waar je erg lang in blijft hangen. Dit is niet goed voor de resultaten en je lichaam schommelt te veel! Mijn advies zou zijn het netjes elke 3,5 dag te injecteren en dan telkens een kleine dosis. ALS HET ECHT NIET ANDERS KAN, elke week minimaal. Om de twee weken is echt te lang.

      Als je nog vragen hebt, stuur me maar een berichtje via mijn inbox. Dan kan ik je nog veel meer uitleggen, zodat je voortaan de dingetjes correct kunt gebruiken en er veel meer uit zult halen.  
    • Hallo,   Vorig jaar heb ik een kuurtje test+e tren+e gebruikt. Het effect was prima. Groeide behoorlijk en mooi droog. Nu zit ik te denken om de dosering wat lager te doen. Vorig jaar 12 weken lang test+e  en na 2 weken 10 weken tren+e. Mijn libido was te hoog hahaha. Ik wil dit jaar wat langer gebruiken met het liefst een lagere dosering maar wel effectief. Ben sinds 6 weken bezig met tren+e en om de 2 weken 1 ml 250mg. Deze lagere hoeveelheid heeft wel het gewenst effect teweeg gebracht. Ik boek meer progressie. Nu vraag ik me af of het verstandig is om om de week 1 ml test+e te gebruiken en de week erop 1ml tren+e. Al met al een kuur van 20 weken. Zodat ik de hele zomer met minimale dosering het gewenst effect bereik. Wat is wijsheid? Korte kuur hoge dosering of langer kuur met lagere dosering? Graag advies van iemand die weet wat de juiste balans is qua dosering. 
    • Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten.   Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard   
  • Sponsors