Advertentie:



Sign in to follow this  
m1997

4-daags split schema geschikt?

Recommended Posts

Ik ben inmiddels 2 jaar bezig met fitness, maar wil nu nog meer spiermassa opbouwen. Is dit 4-daagse split schema geschikt? Ik heb deze overgenomen van andere fitness forums. Moet ik bij bepaalde oefeningen meer sets of een andere hoeveelheid reps? Alle tips zijn welkom!

 

MAANDAG: RUG / BICEPS

Deadlift (4x8)

Wide Grip Pull Up (3xMAX)

Seated Cable Row (3x10)

Bent Over Barbell Row (3x10)

Barbell (3x10)

Seated Alternate Dumbbell Curl (3x10)

Preacher Curl (3x10)

 

DINSDAG: BORST / TRICEPS

Flat Bench Barbell Press (4x8)

Incline Dumbbell Press (4x8)

Incline Dymbbell Flyes (3x10)

Cable Crossover (3x10)

Skull Crusher (3x10)

Dumbbell Extension (3x10)

Overhead Cable Extension (3)

 

WOENSDAG: RUST

 

DONDERDAG: BENEN

Barbell Squat (4x8)

Leg Press (4x8)

Romanian Deadlift (3x10)

Leg Curl (3x12)

Leg Extension (3x12)

Standing Calf Raise (3x12)

Seated Calf Raise (3x12)

 

VRIJDAG: SCHOUDERS / ABS

Military Press (4x8)

Dumbbell Lateral Raise (3x10)

Seated Bent Over Lateral Raise (3x10)

Dumbbell Shrugs (3x12)

Seated Barbell Wrist Curl (3x12)

Cable Crunch (4x20)

Sit Up (3xMAX)

Dumbbell Side Bend (3x20)

 

ZATERDAG & ZONDAG: RUST

Edited by m1997

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

4 dagen split is een prima schema. Zou zelf alleen minder letten op het aantal reps. Time under tension is belangrijker. Dus hoe lang je de spier belast tijdens de set. Dit zou hoger moeten zijn dan 45 seconden. Daarop is eigenlijk 12 reps gebaseerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit me aan bij Fit en daarbij voeg ik toe: 
Als de oefeningen en lekkere hoge reps voor jou werken? Doe ze dan lekker zo!
If you feel it, it's working! Iedereen is anders man :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
    • Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  • Sponsors