Advertentie:



Vinny70

Animal pack

Recommended Posts

Hey,

 

 

Ik ben geen voorbeeld voor wat mijn voeding betreft.

Wat krachtvoeding betreft moet ik het vooral hebben van de traditionele producten.

Dat zijn kippenwit, eieren, havermeel, magere platte kaas, rijst, volkoren pasta en bananen 

amandelnoten, cashewnoten.

Dat in combinatie met de gewone dagelijkse voeding, aardappelen(zonder sauzen),

groenten en vlees.

Daarnaast gebruik ook nog  Whey Impact protein in combinatie met havermeel als dagelijkse shake.

Fruit(buiten bananen dus) lust ik niet en koude groenten zoals tomaten, sla enz.. lust ik ook niet.

Nu zie ik wel eens reclame voor vitamine supplementen passeren.

Daarbij viel mij op dat Animal Pack wordt aanbevolen als de beste.

Is dit zo?

Veel reviews gelezen maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

Volgens de ene te duur, te weinig resultaat en totaal zinloos.

Volgens de andere the best.

Hebben die vitamine supplementen sowieso zin?

 

 

 

Edited by Vinny70

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors