Advertentie:

ripzyzz

LGD-4033

Recommended Posts

Hey,

Ik begin komende week aan m'n LGD-4033 kuur.

Waar moet ik rekening mee houden? En wat moet ik gebruiken voor nakuren eventueel?

Iemand die mij hier wat meer informatie over kan geven?

Thanks!

Advertentie:

Dan heb ik een aantal vragen voor je:

- Heb je wel enig idee wat je aan het doen bent?
- Hoe weet jij zeker dat het LGD-4033 is dat je gekocht hebt? (capsules in een mooi plastic potje zeker?)
- Waarom weet je niet of je moet nakuren en met wat?

Ik kan je alle informatie geven die je nodig hebt, maar dat is verstandig om EERST te doen, voordat je wat koopt...
Afhankelijk van waar je iets gekocht hebt, zijn het SARMs of JUIST NIET. Mag ik vragen waar je ze besteld hebt?

Shorty

• Like 1

Weet niet zeker of ik de link hier mag posten, website is sarms4you. Kreeg het doorgestuurd via een vriend die het al een maandje deed. Maar hij zelf heeft ook weinig informatie hierover. 

22 minutes ago, Shorty said:

Nog niet, vandaar de vragen!
- Hoe weet jij zeker dat het LGD-4033 is dat je gekocht hebt? (capsules in een mooi plastic potje zeker?)

sarms4you

Weinig informatie over dit hele traject

Ik kan je alle informatie geven die je nodig hebt, maar dat is verstandig om EERST te doen, voordat je wat koopt...
Afhankelijk van waar je iets gekocht hebt, zijn het SARMs of JUIST NIET. Mag ik vragen waar je ze besteld hebt?

Shorty

Vandaar mijn vraag aan jullie :)

Ik wil niet heel bot zijn, maar die informatie had je echt van te voren moeten uitzoeken. 

Ah, ik zie dat je via sarms4you besteld hebt... Ik raad je ten strengste aan die terug te sturen, mits dat mogelijk is. (ik begrijp niet hoe zij nog draaiende zijn, levens-fucking-gevaarlijk die website...)

Meerdere mensen die ik geholpen heb met de begeleiding qua kuren met SARMs, hebben daar besteld en heel veel problemen ondervonden... Haaruitval, steken in de testikels, moe zijn, dat soort dingen...
Dat zijn allemaal dingen die een SARM niet MAG en KAN doen! Die reageren namelijk ALLEEN met receptoren op spiermassa, botmassa en peesmateriaal, niet met hoofdhuid, testikels en interne organen! (ook daar zitten shitloads met receptoren)

De naam zegt het al: SELECTIVE Androgen Receptor Modulator. Dus als je een ECHTE SARM koopt, is die alleen actief op de receptoren waar hij selectief in is. Anabole steroïden en Prohormonen (iets wat naar een steroïd converteert zodra het omgezet is door de lever) doen dat WEL.

Mocht je gezondheid belangrijk zijn en je wil ECHTE LGD-4033 hebben, heb ik wel een betrouwbare bron voor je. 

Het enige wat ik van sarms4you kan zeggen, is: Prima. Maar ik kan je niet helpen als je vreemde klachten krijgt en je hormoonspiegel naar de kloten helpt :(

Edited by Shorty
Over het antwoord heen gelezen, had mijn vraag al beantwoord.
  • Upvote 1

29 minutes ago, Shorty said:

Ik wil niet heel bot zijn, maar die informatie had je echt van te voren moeten uitzoeken. 

Ah, ik zie dat je via sarms4you besteld hebt... Ik raad je ten strengste aan die terug te sturen, mits dat mogelijk is. (ik begrijp niet hoe zij nog draaiende zijn, levens-fucking-gevaarlijk die website...)

Meerdere mensen die ik geholpen heb met de begeleiding qua kuren met SARMs, hebben daar besteld en heel veel problemen ondervonden... Haaruitval, steken in de testikels, moe zijn, dat soort dingen...
Dat zijn allemaal dingen die een SARM niet MAG en KAN doen! Die reageren namelijk ALLEEN met receptoren op spiermassa, botmassa en peesmateriaal, niet met hoofdhuid, testikels en interne organen! (ook daar zitten shitloads met receptoren)

De naam zegt het al: SELECTIVE Androgen Receptor Modulator. Dus als je een ECHTE SARM koopt, is die alleen actief op de receptoren waar hij selectief in is. Anabole steroïden en Prohormonen (iets wat naar een steroïd converteert zodra het omgezet is door de lever) doen dat WEL.

Mocht je gezondheid belangrijk zijn en je wil ECHTE LGD-4033 hebben, heb ik wel een betrouwbare bron voor je. 

Het enige wat ik van sarms4you kan zeggen, is: Prima. Maar ik kan je niet helpen als je vreemde klachten krijgt en je hormoonspiegel naar de kloten helpt :(

Wow, dit wist ik inderdaad niet! Kun je mij een privé bericht sturen met info en de juiste bron van sarms? Ik ga de bestelling van sarms4you retouren, indien dat niet mogelijk is gooi ik het weg. Gezondheid staat uiteraard voorop. 

Ik zie je privé bericht wel verschijnen!

Super bedankt alvast!

Hey gozer, ga ik doen. Stuur je zo ff een berichtje, ik kan ze serieus niet meer op 2 handen tellen. 
Je gezondheid staat voor gains, en voor sommige bedrijven is dat niet zo...

• Upvote 1

Op 19-3-2019 at 23:22 zei Shorty:

Hey gozer, ga ik doen. Stuur je zo ff een berichtje, ik kan ze serieus niet meer op 2 handen tellen. 
Je gezondheid staat voor gains, en voor sommige bedrijven is dat niet zo...

Thanks voor je uitleg! Ik wil gaan starten met LGD 4033 en als pct nolva en een test booster. Kan je mij ook een bericht sturen met wat info? Thanks! 

17 uur geleden zei Mrkvnn:

Thanks voor je uitleg! Ik wil gaan starten met LGD 4033 en als pct nolva en een test booster. Kan je mij ook een bericht sturen met wat info? Thanks! 

Nolvadex doet niets voor je herstel. Test boosters werken praktisch nooit. Er is voor zover er medisch onderzoek naar is, geen enkel kruid of whatever op de wereld die onze testosteronspiegel boosten helaas.

Ik stuur je een berichtje!

Op 19-3-2019 at 21:18 zei Shorty:

Shorty

Zou je mij ook een berichtje willen sturen met je source? Ben erg benieuwd. 

7 uur geleden zei B3ATL3S:

Zou je mij ook een berichtje willen sturen met je source? Ben erg benieuwd. 

Je hebt een bericht man.

Hallo Shorty, 

Ik wil graag ook je betrouwbare bron om sarms te bestellen. Thx alvast! 

12 uur geleden zei Dani:

Hallo Shorty, 

Ik wil graag ook je betrouwbare bron om sarms te bestellen. Thx alvast! 

Jullie mogen me zelf ook een berichtje daarvoor sturen hoor haha. Vragen staat vrij. Maar je hebt een berichtje. ;)

Hallo Shorty,

Hier ook wel interesse in een betrouwbaar adres voor sarms. Mijn doel is om net wat strakker te worden en niet zo zeer enorm te groeien. Zou een 5-6 mg kuur voor 8-10 weken LGD 4033 hier zinvol zijn? Heb het gevoel dat ik wat stil sta qua training, dus zou ook mooi zijn om wat meer kracht te winnen. 

Stats: 42 jr. 77kg 1,79m.

6 minuten geleden zei Snowfever:

Hallo Shorty,

Hier ook wel interesse in een betrouwbaar adres voor sarms. Mijn doel is om net wat strakker te worden en niet zo zeer enorm te groeien. Zou een 5-6 mg kuur voor 8-10 weken LGD 4033 hier zinvol zijn? Heb het gevoel dat ik wat stil sta qua training, dus zou ook mooi zijn om wat meer kracht te winnen. 

Stats: 42 jr. 77kg 1,79m.

Hey Snowfever,

LGD wil je op 10mg per dag. 5mg is meer geschikt voor vrouwen. De ideale duur van een SARMs kuur is 12 weken, de reden hiervoor is dat het allemaal net lekker ff gaat werken op week 5-6 en dan heb je dus nog maar eventje over als je 8 weken doet, waar je met 12 weken nog 6 weken gains over hebt!

SARMs zijn subtiel in hun gains, dus ineens ENORM worden doe je niet. Ik denk dat voor jouw doel LGD-4033 voor 12 weken heel leuk is en dat je er heel blij mee zult zijn qua wat het je brengt in resultaten! :)

Ik zal je even een berichtje doen ook. Groeten!

Op 19-3-2019 at 21:41 zei ripzyzz:

Weet niet zeker of ik de link hier mag posten, website is sarms4you. Kreeg het doorgestuurd via een vriend die het al een maandje deed. Maar hij zelf heeft ook weinig informatie hierover. 

Vandaar mijn vraag aan jullie :)

🤭

Op 11-3-2020 at 12:22 zei Shorty:

Jullie mogen me zelf ook een berichtje daarvoor sturen hoor haha. Vragen staat vrij. Maar je hebt een berichtje. ;)

Hey shorty, ik probeerde u te sturen maar lukt niet 😅

1 uur geleden zei Gouden:

Hey shorty, ik probeerde u te sturen maar lukt niet 😅

Inbox zal wel volstaan. Ik gooi hem even leeg! Probeer nog eens!

Op 9-6-2021 at 13:18 zei Shorty:

Inbox zal wel volstaan. Ik gooi hem even leeg! Probeer nog eens!

Hee shorty ik zie dat jij een legit adres hebt voor sarms? Zou u mij kunnen berichten aangezien ik laatst sarms had wat achteraf dbol bleek te zijn.

mvg