Advertentie:



Shorty

Informatie SARM Ostarine / MK-2866

Recommended Posts

SARM - Ostarine - MK-2866.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Ostarine (wetenschappelijke benaming MK-2866).
Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 25mg bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: start de eerste twee weken op 12,5mg per dag en als ze daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 25mg verhoogd worden.

Effecten:
- Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
- Helpt met pijnlijke gewrichten.
- Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
- Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
- Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
- Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
- Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen wat tijdens sessies op de fiets of loopband.
- NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Advies kuurlengte:          
12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen! :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Is het ook mogelijk om een beetje in een surplus te gaan zitten,, masa aan komen en vet te verliezen met MK 2866 ?

Edited by Corst

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei Corst:

Is het ook mogelijk om een beetje in een surplus te gaan zitten,, masa aan komen en vet te verliezen met MK 2866 ?

 

In theorie is dat mogelijk. Dat je een klein beetje maar in een surplus zit, 150kcal misschien. Zo kan je de vetmassa zo veel mogelijk beperken. Over het algemeen kom je met een SARM minder vet aan dan wanneer je het volledig naturel zou doen, gewoon door de anabole werking en de toegenomen efficiëntie waarin je lijf dan werkt.

 

Maar uiteindelijk zal je je kcal in de gaten moeten houden met het spiegelbeeld erbij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Fitmeid:

Interessant shorty! 

 

Is het mogelijk om ostarine te stacken en zo ja, met welke andere sarm zou je ostarine dan stacken?

 

Je kunt het letterlijk overal mee stacken, S4, Cardarine. LGD is de minst geschikte vind ik, omdat ze ongeveer hetzelfde doen maar LGD met wat meer waterretentie. 

 

In mijn optiek, zeker voor vrouwen, zou ik S4 of Cardarine nemen. Afhankelijk van je persoonlijke doel. Cardarine zal je meer geven op het gebied van uithoudingsvermogen en S4 zal je VEEL geven op het gebied van kracht en vasculariteit. (Aders die wat meer naar de oppervlakte komen etc.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors