Advertentie:



Sign in to follow this  
deskilsman

Wat is een goeie workout?

Recommended Posts

Hey daar allemaal,

 

Mijn naam is Timo. Ik ben 15 jaar oud, lang en best dun. Ik heb voor de afgelopen 4 jaar basketbal gespeeld maar daar moet ik mee stoppen door een ongeluk met mijn knie.

 

Ik heb 2 dagen geleden een fitness focus force 50 gehaald op Bol.com. Samen met 30 kilo, een halterstang en twee dumbell stangen.

 

Ik heb wat research gedaan op internet maar ik kan er niet uitkomen hoe ik moet trainen. Mijn goal is om mijn bovenlichaam groter te maken samen met mijn biceps.

 

Heeft iemand een workout voor mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Timo,

 

Omdat je nog jong bent zou ik niet zwaar gaan trainen, je bent nog niet volgroeid dus dit zal nadelige effecten voor je opleveren op late leeftijd.

 

Bij je biceps kun je denken aan:

- bicep curl

- preacher curl

- dumbell curl

- hammer curl

 

Borst:

- bankdrukken

- flys

- dumebll press

- dips

 

Rug:

- barbell row

- shrugs

- pull ups

 

Zoek onderstaande oefeningen eens op youtube, hier vind je dan gelijk de juist uitvoering.

 

Als je nog meer vragen hebt laat het gerust weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik niets meer aan toevoegen. Ik sluit me helemaal aan bij Fit.

 

YouTube is je beste vriend als je Engels een beetje oke is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors