Advertentie:



Sign in to follow this  
Wes

Supplementen

Recommended Posts

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 8-4-2019 at 23:24 zei Wes:

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Naar mijn mening kan je 90-95% bereiken met goede voeding, een goed trainingsschema en voldoende rust. De overige 5-10% kan je eventueel uit supplementen halen..
De enige supplementen die ik gebruik zijn soms eiwitpoeder om aan mijn eiwitten te komen, glucosamine en creatine.

Edited by AestheticsS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten.

 

Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors