Advertentie:

Sign in to follow this  
Wes

Supplementen

Recommended Posts

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 8-4-2019 at 23:24 zei Wes:

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Naar mijn mening kan je 90-95% bereiken met goede voeding, een goed trainingsschema en voldoende rust. De overige 5-10% kan je eventueel uit supplementen halen..
De enige supplementen die ik gebruik zijn soms eiwitpoeder om aan mijn eiwitten te komen, glucosamine en creatine.

Edited by AestheticsS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten.

 

Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als jij maar diep genoeg in een deficiet zit, worden vanzelf jouw spieren ook opgevreten. Hoeveel proteine je ook eet. Ook is het zo dat als je te weinig koolhydraten eet met de eiwitten elke dag, gaan die eiwitten niet als aminozuren door het celmembraan.   Voor elk eiwit molecuul heb je een koolhydraat molecuul nodig om uberhaupt die eiwitten te laten opnemen. Als ik daar een studie op kan vinden, zal ik hem plaatsen maar dit stond ook vooral in alle biologieboeken die ik tot nu toe op school gehad heb  
    • Mijn huidige stats zijn 93kg,183cm,17% vet.Ik heb al wat ervaring met Aas maar heb heel veel last van oestrogene sides.Ik heb het zo wat gehad met Aas(zeker met aromatiserend aas) en wil het eens over een andere boeg gooien.Wat is volgens de mensen met ervaring met sarms beste optie om verder te bouwen met mijn huidige fysiek?Een recomp met welke sarm of cutten met welke sarm?Wat is haalbaar met sarms...Nog verder bulken op dit vet% lijkt me een beetje te veel van het goede,vet moet er weer allemaal terug af voor de zomer...Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    • Wat betreft het behoud en toename van lean mass tijdens een caloric deficit. Scroll op onderstaande pagina naar "Deficit gaining, energy intake (protective effects on LBM, satiety, fat loss)". Daar vind je een lijst met bestaande onderzoeken. https://sci-fit.net/collection-300-protein-studies/  
  • Sponsors