Advertentie:

Sign in to follow this  
Wes

Supplementen

Recommended Posts

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Advertentie:

Op 8-4-2019 at 23:24 zei Wes:

Hallo, Ik heb stack samen gesteld maar ik weet niet dat het goed is of teveel... (Universal stack) test, mstack, omega, animal pak, pump en xtend. is dat goed? Whey en night protein heb ik al... Ik wil wat groeien, kracht, focus en pump... Veel producten al getest en wil eens anders proberen... Graag reactie. Alvast bedankt! 

Naar mijn mening kan je 90-95% bereiken met goede voeding, een goed trainingsschema en voldoende rust. De overige 5-10% kan je eventueel uit supplementen halen..
De enige supplementen die ik gebruik zijn soms eiwitpoeder om aan mijn eiwitten te komen, glucosamine en creatine.

Edited by AestheticsS

Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten.

Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard :)