Advertentie:



John

Welke spiergroepen samen trainen?

Recommended Posts

Hi iedereen, 

 

Ik train nu toch al wel voor een tijdje en momenteel deel ik mijn trainingen in als volgt.  (Borst + triceps) (Rug + biceps) en (Schouders + benen)

Nu vroeg ik mij af hoe anderen stonden tegenover het samennemen van de volgende spiergroepen.  (Borst+rug) (Biceps+triceps) en (Schouders+benen). 

Heeft iemand ervaring met dit soort trainingen? 


Alvast bedankt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

51 minuten geleden zei John:

Hi iedereen, 

 

Ik train nu toch al wel voor een tijdje en momenteel deel ik mijn trainingen in als volgt.  (Borst + triceps) (Rug + biceps) en (Schouders + benen)

Nu vroeg ik mij af hoe anderen stonden tegenover het samennemen van de volgende spiergroepen.  (Borst+rug) (Biceps+triceps) en (Schouders+benen). 

Heeft iemand ervaring met dit soort trainingen? 


Alvast bedankt. 

 

Zeker ervaring mee, werkt ook gewoon prima en lekkere pomp!

 

Je kunt zelfs upper/lower body overwegen. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors