Advertentie:

Arjan1969

minimale dosering test+e en tren+e

Recommended Posts

Hallo,

Vorig jaar heb ik een kuurtje test+e tren+e gebruikt. Het effect was prima. Groeide behoorlijk en mooi droog.

Nu zit ik te denken om de dosering wat lager te doen. Vorig jaar 12 weken lang test+e  en na 2 weken 10 weken tren+e.

Mijn libido was te hoog hahaha. Ik wil dit jaar wat langer gebruiken met het liefst een lagere dosering maar wel effectief.

Ben sinds 6 weken bezig met tren+e en om de 2 weken 1 ml 250mg. Deze lagere hoeveelheid heeft wel het gewenst effect teweeg gebracht.

Ik boek meer progressie. Nu vraag ik me af of het verstandig is om om de week 1 ml test+e te gebruiken en de week erop 1ml tren+e.

Al met al een kuur van 20 weken. Zodat ik de hele zomer met minimale dosering het gewenst effect bereik. Wat is wijsheid? Korte kuur hoge dosering of langer kuur met lagere dosering?

Graag advies van iemand die weet wat de juiste balans is qua dosering. 

Advertentie:

Hoi Arjan,

De juiste balans qua doseringen is voor letterlijk ieder persoon anders. De ene persoon kan 600mg Tren-E best hebben, zonder er slecht van te slapen, zweten of whatever. Terwijl een ander just op 200mg per week al zoiets heeft van: ''Nou, dit is voldoende, te hoog zou teveel zijn''.

Hoe dan ook raad ik Tren (in welke ester dan ook) gewoon keihard af voor 20 weken. Ikzelf raad altijd mensen aan om het maximaal 14 weken te doen met Tren-E en maximaal 10 weken met Tren-A (maar Tren-A raad ik sowieso af, teveel schommelingen in het bloed en dus veel meer bijwerkingen)

Wat is je doel voor die kuur, want als je al op een laag vetpercentage zit, kan je beter iets in de zin van Test-E, Proviron en Masteron nemen. Dat kan je best 20 weken doen. Deze compounds zijn VEEL minder zwaar op het lichaam namelijk.

Om je vraag te beantwoorden over Tren-E te injecteren om de twee weken:
Dit is niet verstandig, want de halfwaarde van de enanthaat ester is een dag of 5 in het lichaam (op papier 8 dagen, ik weet het, maar in het lichaam wordt het sneller geabsorbeerd dan dat mensen denken) dus dan krijg je eerst een kleine piek en een dal waar je erg lang in blijft hangen. Dit is niet goed voor de resultaten en je lichaam schommelt te veel! Mijn advies zou zijn het netjes elke 3,5 dag te injecteren en dan telkens een kleine dosis. ALS HET ECHT NIET ANDERS KAN, elke week minimaal. Om de twee weken is echt te lang.

Als je nog vragen hebt, stuur me maar een berichtje via mijn inbox. Dan kan ik je nog veel meer uitleggen, zodat je voortaan de dingetjes correct kunt gebruiken en er veel meer uit zult halen. ;) 

Om de week injecteren is echt maximaal vanwege de opname tijd. Om de week heeft geen zin zoals @Shorty al aangeeft. Voor afvallen kun je een stack van test, tren, mast gebruiken. Het ziet er dan bijvoorbeeld als volgt uit: 600 test, 400 tren, 400 mast. 

Test 12 weken
Mast 12 weken
Tren 10 weken

Je kunt in plaats van tren ook kijken naar iets als clen of t3. Clen heeft voor sommige mensen wel wat vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn en trillende spieren, aangeraden word dus om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Hier zijn diverse schema' s voor te vinden.

Op 19/04/2019 at 04:58 zei Tukker053:

Bedankt voor je reactie.ik wil afvallen. Winstrol en anavar hebben niet echt bij mij geholpen

Winstrol en Anavar zijn ook geen dingen die je helpen bij afvallen, Winstrol laat je droger LIJKEN omdat het water tussen je huid en je spieren verdwijnt. 

En Anavar KAN inderdaad wat visceraal vet verbranden, maar dit weegt totaal niet op tegen eten onder je onderhoud en dus cutten zoals het hoort. Bodyfat verlagen doe je echt door je kcal te laten zakken.

23 uur geleden zei Fit:

Om de week injecteren is echt maximaal vanwege de opname tijd. Om de week heeft geen zin zoals @Shorty al aangeeft. Voor afvallen kun je een stack van test, tren, mast gebruiken. Het ziet er dan bijvoorbeeld als volgt uit: 600 test, 400 tren, 400 mast. 

Test 12 weken
Mast 12 weken
Tren 10 weken

Je kunt in plaats van tren ook kijken naar iets als clen of t3. Clen heeft voor sommige mensen wel wat vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn en trillende spieren, aangeraden word dus om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Hier zijn diverse schema' s voor te vinden.

Tren-E kan best 12 of zelfs 14 weken hoor, is alleen omdat het een langere ester is, korte ester (Tren-A) 8 tot 10 weken inderdaad.
Masteron zou ik altijd op 500 minimaal pakken, daaronder heb je maar weinig profijt van het echte uiterlijke effect wat het heeft. De beste dosis voor Masteron zou ik op 750 zetten.
Met een cut zou ik Test ook niet zo hoog doen, 300 is dan meer dan zat, EN minder bijwerkingen ;)

Voor maximaal profijt van alles zou ik hieraan Proviron toevoegen op minimaal 50mg per dag, liever 100 zelfs. Proviron is ondergewaardeerd voor wat het doet :D