Advertentie:



Shorty

Informatie SARM Cardarine / GW-501516

Recommended Posts

SARM - Cardarine - GW-501516

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld.

Effecten:
- Verhoogt het goede HDL-cholesterol en het verlaagt de slechte LDL-cholesterol
- Zorgt voor wat extra vasculariteit. (klein beetje extra aders)
- Helpt bij het verbranden van vet op het lichaam. (elk kleine beetje is welkom toch?)
- Enorme hoeveelheid uithoudingsvermogen, je longen worden super efficiënt met zuurstof.
- Doordat je lichaam zoveel meer brandstof in de tank heeft (zuurstof), zullen je spieren langer nodig hebben om te verzuren en daardoor doe je dus meer repetities in je sets. ( = meer profijt)- Heel goed te stacken in ELKE kuur, ook voor tijdens een anabolica kuur, door de zeer positieve effecten op je cholesterol spiegel die natuurlijk in elkaar zakt tijdens een anabolica kuur.
- Beste (gezondste) toevoeging aan een kuur met Trenbolone erin, doordat Trenbolone je longen zeer inefficiënt maakt met zuurstof en Cardarine heft dit op. Zo kan je gewoon je cardio blijven doen EN het profijt hebben van de Trenbolone.

Advies kuurlengte:
12 weken is perfect, maar tot 16 weken zou ook prima kunnen. Daarna neemt de effectiviteit af. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur van Cardarine beginnen zou, is deze weer maximaal effectief.
               
Testosteron onderdrukking:
Voor een kuur met ALLEEN Cardarine is GEEN nakuur voor mannen vereist, omdat het niets doet met de testosteronspiegel. Dat is dus ook een voordeel van Cardarine!

Dit is dan weer vanzelfsprekend; Als er een stack van Cardarine en een andere SARM wordt gebruikt, is er WEL een nakuur nodig voor mannen! (vrouwen weer niet, die hebben geen belangrijke testosteronspiegel die onderdrukt wordt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 uur geleden zei Fit:

Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden. :)

Heeft ie niet, anders stonden ze er zeker bij :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Shorty:

Heeft ie niet, anders stonden ze er zeker bij :) 

 

Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 uur geleden zei Fit:

 

Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden 


Klopt, maar die studie kan je het raam uitgooien. Dat waren doseringen van omgerekend naar menselijk gewicht van meer dan 2.3 gram per dag... dat is 2300mg per dag of meer!

Wij gebruiken 20mg per dag, en in die dosering zeggen artsen dat het juist kankerbestrijdend werkt! :) Geen zorgen hierom dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 12-6-2019 at 17:22 zei Shorty:


Klopt, maar die studie kan je het raam uitgooien. Dat waren doseringen van omgerekend naar menselijk gewicht van meer dan 2.3 gram per dag... dat is 2300mg per dag of meer!

Wij gebruiken 20mg per dag, en in die dosering zeggen artsen dat het juist kankerbestrijdend werkt! :) Geen zorgen hierom dus!

 

Ahh helemaal duidelijk! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors