Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Cardarine / GW-501516

Recommended Posts

SARM - Cardarine - GW-501516

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: 20mg per dag, 1 dosis bij het ontbijt bijvoorbeeld.

Effecten:
- Verhoogt het goede HDL-cholesterol en het verlaagt de slechte LDL-cholesterol
- Zorgt voor wat extra vasculariteit. (klein beetje extra aders)
- Helpt bij het verbranden van vet op het lichaam. (elk kleine beetje is welkom toch?)
- Enorme hoeveelheid uithoudingsvermogen, je longen worden super efficiënt met zuurstof.
- Doordat je lichaam zoveel meer brandstof in de tank heeft (zuurstof), zullen je spieren langer nodig hebben om te verzuren en daardoor doe je dus meer repetities in je sets. ( = meer profijt)- Heel goed te stacken in ELKE kuur, ook voor tijdens een anabolica kuur, door de zeer positieve effecten op je cholesterol spiegel die natuurlijk in elkaar zakt tijdens een anabolica kuur.
- Beste (gezondste) toevoeging aan een kuur met Trenbolone erin, doordat Trenbolone je longen zeer inefficiënt maakt met zuurstof en Cardarine heft dit op. Zo kan je gewoon je cardio blijven doen EN het profijt hebben van de Trenbolone.

Advies kuurlengte:
12 weken is perfect, maar tot 16 weken zou ook prima kunnen. Daarna neemt de effectiviteit af. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur van Cardarine beginnen zou, is deze weer maximaal effectief.

Testosteron onderdrukking:
Voor een kuur met ALLEEN Cardarine is GEEN nakuur voor mannen vereist, omdat het niets doet met de testosteronspiegel. Dat is dus ook een voordeel van Cardarine!

Dit is dan weer vanzelfsprekend; Als er een stack van Cardarine en een andere SARM wordt gebruikt, is er WEL een nakuur nodig voor mannen! (vrouwen weer niet, die hebben geen belangrijke testosteronspiegel die onderdrukt wordt)

Advertentie:

Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden. :)

7 uur geleden zei Fit:

Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden. :)

Heeft ie niet, anders stonden ze er zeker bij :) 

1 uur geleden zei Shorty:

Heeft ie niet, anders stonden ze er zeker bij :) 

Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden 

9 uur geleden zei Fit:

Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden 

Klopt, maar die studie kan je het raam uitgooien. Dat waren doseringen van omgerekend naar menselijk gewicht van meer dan 2.3 gram per dag... dat is 2300mg per dag of meer!

Wij gebruiken 20mg per dag, en in die dosering zeggen artsen dat het juist kankerbestrijdend werkt! :) Geen zorgen hierom dus!

Op 12-6-2019 at 17:22 zei Shorty:

Klopt, maar die studie kan je het raam uitgooien. Dat waren doseringen van omgerekend naar menselijk gewicht van meer dan 2.3 gram per dag... dat is 2300mg per dag of meer!

Wij gebruiken 20mg per dag, en in die dosering zeggen artsen dat het juist kankerbestrijdend werkt! :) Geen zorgen hierom dus!

Ahh helemaal duidelijk! :)

Op 12-6-2019 at 23:22 zei Shorty:

Is deze studie ergens terug te lezen? 

7 minuten geleden zei Vraagjes:

Is deze studie ergens terug te lezen? 

Zeker weten, zal hem morgen ff voor je gaan zoeken. Was op ratten met belachelijke doseringen. Kom ik op terug!

11 uur geleden zei Shorty:

Zeker weten, zal hem morgen ff voor je gaan zoeken. Was op ratten met belachelijke doseringen. Kom ik op terug!

Oke, ik kan hem niet meer vinden zo snel ff. Het lijkt op de meeste research verwijderd omdat het een studie was met meerdere fouten erin.

Maar ik heb wel deze link van een ZEER betrouwbare YouTuber die alles wetenschappelijk uitpluist en zijn shit weet:

https://moreplatesmoredates.com/does-cardarine-cause-cancer/#the_dosages_used_in_the_cardarine_preclinical_rodent_model

Lang verhaal kort:

Is het kankerverwekkend als je dit jaarlijks in een dosis van 10 tot 20 mg gebruikt voor 12 tot 14 weken? 

Nee, want de ratten (die al snel kanker krijgen) kregen het (soms) na hun periode van 2 JAAR constant elke dag blootgesteld te zijn aan 45mg per dag😆 DUBBEL de menselijke dosis op een rat van een halve kilo. En dan 2 jaar non-stop.

Ala je elke dag 1 gram paracetamol neemt zijn na 2 maanden je nieren al stuk, dus wat dat betreft is Cardarine een stuk veiliger🤣

Omrekenen naar Human Equivalent Dose lijkt niet zo eenvoudig. Ik ben geen expert in rekenen maar een ruwe omrekening zou je kunnen bereiken met de volgende formule. Ratdosis (mg/kg) / 6,17 (conversiefactor) x gemiddeld menselijk lichaamsgewicht (60kg).

De minimale dosis waarbij problemen werden waargenomen in de studie was 3mg/kg bij ratten. https://www.tga.gov.au/book-page/12-cardarine 

Omgerekend naar de dosis voor mensen is dit 3 / 6,17 x 60 = 29 mg per dag. De maximale ratdosis van 40 mg wordt dan 389mg.

Voor info naar conversie zie https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4804402/