Advertentie:

Sign in to follow this  
Gluteje

Even voorstellen

Recommended Posts

Goedemiddag iedereen,

 

Ik ben een jongeman van 26 jaar 1.80m en 97kg 10 a 12% vet. Sport ongeveer tussen de 3 tot 6 keer per week als mn werk dat toelaat haha en ben verder een rustige kerel. Heb enige ervaring met AAS en doe zo nu en dan een klein kuurtje maar dat is al enige tijd geleden nu. Ik ben me momenteel aan het oriënteren over sarms,  dat heeft toch mijn interesse gewekt om meer op een veiligere en gezondere manier te trainen met vooral de gedachte om zolang mogelijk te kunnen genieten van onze passie met dat kleine beetje meer. Ben inmiddels een hoop sites door gebladerd en reviews ervan gelezen en ben tot de ontdekking gekomen dat er nogal wat rommel in de omloop is en thank God dat ik nog niks besteld heb wat mijn gezondheid kan schaden. Daarom heb ik hier een account aangemaakt om het een en ander wijzer te worden met de informatie van andere.

 

Greetz

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo,   Ben 46 jarige Belg en nieuw op dit forum. In mijn jonge jaren, zo rond 22 à 23 jaar was ik gebeten door krachttraining. Trainde zo'n 4x per week en had gezien mijn slanke lichaamsbouw toch een mooi resultaat. Het enige nadeel was dat het vroeger allemaal niet zot genoeg kon met te zware gewichten te zeulen. Door 20 jaar lang stilstand in het sportieve leven voelt mijn lijf de noodzaak aan om te gaan krachttrainen. Het moet een aanzet worden om algemeen gezonder te gaan leven. Heb wel de vrees snel geblesseerd te zijn daar ik er gewoon aanleg voor heb. Hoop hier interessante dingen bij te leren i.v.m. voeding en training. Zelf zoek ik te starten met een full body schema 3x per week voor absolute beginners. Compound oefeningen zijn de rode draad blijkbaar.  Mijn doel  is vooral energieker en krachtiger te worden. Massa zou mooi meegenomen zijn maar is geen must. (meer)
    • Dat dan weer wel, klopt. MAAR dan blijft het feit dat je insulineweerstand omhoog gaat en je niet gaat groeien... Dus ja  
    •   Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen  
  • Sponsors