Advertentie:

Shorty

Nederlandse informatie over anabolica

Recommended Posts

Hoi mensen,

Ik heb besloten met een goede vriend uit België die een eigen YouTube kanaal heeft, een video te maken waarin we informatie verstrekken over anabolica. Er is veel te weinig correcte informatie over dat soort dingen te vinden en daarom komen er nog veel meer van deze video's. 

Zo kan ik veel mensen tegelijk antwoord geven op verschillende vragen :)

Dit is de link van de video, de kwaliteit van mijn laptop camera is niet geweldig, maar dat wordt allemaal beter. (Ik zie er hier dus uit als een lijk hahaha!)

Als er vragen zijn vanuit hier die jullie beantwoord willen hebben van een bepaalde compound of iets dergelijks, plaats de vraag hieronder en dan gaan we hem meenemen in een toekomstige video! :)

Groeten!

Advertentie:

Hierbij ook een vraag vanuit een anti-aging perspectief. Het mannelijk hormoon daalt met het ouder worden met bepaalde gevolgen vandien. Kan je bijvoorbeeld met een Clomifeenkuur je eigen hormoonproduktie wapenen tegen deze daling en/of zelfs blijvend verhogen?

1 uur geleden zei Peter Wouters:

Hierbij ook een vraag vanuit een anti-aging perspectief. Het mannelijk hormoon daalt met het ouder worden met bepaalde gevolgen vandien. Kan je bijvoorbeeld met een Clomifeenkuur je eigen hormoonproduktie wapenen tegen deze daling en/of zelfs blijvend verhogen?

Technisch gezien wel, er hangen en vallen een paar dingen mee. Wil je die vraag nu beantwoord hebben of in een komende video? :)
De video kan nooit lang duren, Steven krijgt veel positieve reacties op de video namelijk. 

10 uur geleden zei Shorty:

Technisch gezien wel, er hangen en vallen een paar dingen mee. Wil je die vraag nu beantwoord hebben of in een komende video? :)
De video kan nooit lang duren, Steven krijgt veel positieve reacties op de video namelijk. 

Dat mag je zelf kiezen. Maakt niet uit voor mij.

Er komt 29 juli een nieuwe video. Deze zal geheel gaan over orale anabolica, doseringen etc. 

Ik zal je vraag dan beantwoorden voordat de video komt Peter :)

• Like 1