Advertentie:



Shorty

Nederlandse informatie over anabolica

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

Ik heb besloten met een goede vriend uit België die een eigen YouTube kanaal heeft, een video te maken waarin we informatie verstrekken over anabolica. Er is veel te weinig correcte informatie over dat soort dingen te vinden en daarom komen er nog veel meer van deze video's. 

 

Zo kan ik veel mensen tegelijk antwoord geven op verschillende vragen :)

 

Dit is de link van de video, de kwaliteit van mijn laptop camera is niet geweldig, maar dat wordt allemaal beter. (Ik zie er hier dus uit als een lijk hahaha!)

 

 

Als er vragen zijn vanuit hier die jullie beantwoord willen hebben van een bepaalde compound of iets dergelijks, plaats de vraag hieronder en dan gaan we hem meenemen in een toekomstige video! :)

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hierbij ook een vraag vanuit een anti-aging perspectief. Het mannelijk hormoon daalt met het ouder worden met bepaalde gevolgen vandien. Kan je bijvoorbeeld met een Clomifeenkuur je eigen hormoonproduktie wapenen tegen deze daling en/of zelfs blijvend verhogen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Peter Wouters:

Hierbij ook een vraag vanuit een anti-aging perspectief. Het mannelijk hormoon daalt met het ouder worden met bepaalde gevolgen vandien. Kan je bijvoorbeeld met een Clomifeenkuur je eigen hormoonproduktie wapenen tegen deze daling en/of zelfs blijvend verhogen?


Technisch gezien wel, er hangen en vallen een paar dingen mee. Wil je die vraag nu beantwoord hebben of in een komende video? :)
De video kan nooit lang duren, Steven krijgt veel positieve reacties op de video namelijk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 uur geleden zei Shorty:


Technisch gezien wel, er hangen en vallen een paar dingen mee. Wil je die vraag nu beantwoord hebben of in een komende video? :)
De video kan nooit lang duren, Steven krijgt veel positieve reacties op de video namelijk. 

 

Dat mag je zelf kiezen. Maakt niet uit voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt 29 juli een nieuwe video. Deze zal geheel gaan over orale anabolica, doseringen etc. 

 

Ik zal je vraag dan beantwoorden voordat de video komt Peter :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoi,   Ik hoop dat iemand mij kan helpen.  Al een paar jaar ben ik lekker aan het fitnessen. In eerste instantie omdat ik het 1) fijn vind om te bewegen en 2) toch iets wilde afvallen (ik had een vetophoping rondom mijn navel en middel.    Sindsdien ben goed aan het sporten en zie ik okk de nodige resultaten. Het enige dat blijft is de vetophoping rond mijn navel en midden.    Nu ben ik niet dik te noemen. Ik ben 1,96 lang en weeg 86 kilo. Volgens de weegschaal heb ik 14,9% vet. Ik krijg mijn vetpercentage niet verder naar beneden of omhoog. Omdat ik hier tegenaan loop heb ik de huisarts geraadpleegd. Deze zei dat ik aanleg heb om meer vet cast te houden (aangezien mijn ouders en broer toch aan de stevige kant zijn). Als ik kleding aan heb zie je het vetrandje niet. Maar het stoort mij wel.    Ik sport 5x in de week. Hierbij doe ik een splitschema (push-dag, pull-dag, benen, rust, push-dag, pull-dag, rust). Nu ben ik er recent drie keer per week 25 minuten bij gaan hardlopen. En eet ik ongeveer 2500 ckal (omdat ik toch dat vet kwijt wil ben ik vanuit het tdee 3081 naar 2581 gegaan). Ik krijg genoeg eiwitten binnen (+/- 220 gram).   Toch lukt het mij niet om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen en het vetrandje weg te krijgen. Kan iemand mij advies/raad bieden en mij helpen?   Groeten,   Mick          
    • Flinke pil Peter, maar zeker 't lezen waard. De doorgewinterde (kracht)sporter die zich in meer dan alleen de kwantiteit en kwaliteit van de workouts verdiept, is zich tot op zekere hoogte al bewust van de kern van dit rapport. Overreaching en overtraining zijn een gevaar dat altijd op de loer ligt. Met name beginnende, obsessieve en ongeperioseerde sporters kan dit overkomen. Het is bekend dat genoemde fenomenen het lichaam in een "survival status" brengen. Constante (spier)spanning, verhoogde (rust)hartslag, voortdurende vermoeidheid en een hogere vatbaarheid voor virale en bacterieële besmetting; ergo: afgenomen weerstand.  Hieruit blijkt met name het belang van rust en periodisering van de trainingen. In dit verband is af te leiden dat het corona virus minder heftig kan verlopen bij een uitgebalanceerde leefwijze, niet alleen qua sportmomenten maar in de gehele leefwijze: structuur, voeding en dergelijke. Blijft natuurlijk overeind dat een gepaste onderlinge afstand van kracht blijft, naast een grondige persoonlijke hygiëne en het signaleren van mogelijke corona gerelateerde gezondheidsmanco's. Je bent niet alleen voor jezelf maar ook voor je naasten verantwoordelijk. Ook dát heeft te maken met sportmanschap.    
    • Natuurlijk, als mensen weer gaan kuren en ze nemen geen voorzorgsmaatregelen etc. Komt het gewoon keihard terug.   Uniek, misschien. Als je kijkt naar de halfwaardes van dat soort medicatie, is het vaak zo dat je na langere tijd pas wat ziet. Plus, ik wilde dus echt niet onder het mes. Een echo had ik ook niet, mijn huisarts wilde me daarmee niet helpen. Maar die wist ook niet dat Oestrogeen ook te vinden was in mannen, dus dat zegt voldoende.
  • Sponsors