Advertentie:

Sign in to follow this  
Bieb1986

Voorstel ronde met voedingsvraag!

Recommended Posts

Hi! 

Wat een leerzaam forum heb ik ontdekt, bedankt! 

Mijn naam is Dee, 33 jaar, 52 kg en 165 cm lang. 

Ik heb mijn vetpercentage laten uitrekenen is dit is 19%.

Nu is mijn bmr vastgesteld op 1306, onderhoud 1795, cutten 1616 en bulken 1975.

Allemaal cijfers en ik ben vrij nieuw in deze wereld.. 

Ik heb een trainingschema op maat laten maken, vanaf volgende week begin ik met 4x krachttraining per week, een uur per keer. 

En 4x cardio van een uur per week. 

Mijn doel wat ik heb doorgegeven is vollere billen maar een 'fitte' slanke buik. 

Nu, het probleem. Ik weet niet goed wat ik aan calorieën moet eten. 

Natuurlijk wil ik zo min mogelijk in vet aankomen, maar wil ik mijn spiermassa (Die nu zo goed als niks is) sterker maken. 

Wat is voor mij het beste? Bulken als in 1975 per dag eten? Of onderhoud met zo veel mogelijk eiwitten.

Iemand die mij kan of wil helpen hiermee? 

Super bedankt! 

Advertentie:

Hallo Bieb,

Wat je vetpercentage betreft is dat al aardig laag. Zelfs al net onder wat geacht wordt gezond te zijn voor een vrouw. Persoonlijk zou ik in jou plaats niet te veel aantrekken van calorieën. Maar als je toch wilt kiezen ga je best voor onderhoud met zoveel mogelijk eiwitten. Eiwitten kost het lichaam veel meer energie om af te breken dan vetten en koolhydraten. Daar ga je niet zo gemakkelijk van aankomen en bovendien heeft je lichaam tenminste 'onderhoud' nodig om spiermassa aan te komen.

Wat je billen betreft moet je zeker de Hip thrust in je schema inlassen. Dat is veruit de beste training voor vollere billen.

Hieronder een voorbeeld van een gekende fitnesscoach die hier uitgebreid onderzoek heeft naar gedaan.