Advertentie:

Corst

MK2866 en Massa en Vet

Recommended Posts

Heren en Dames, ik ben mijn strategie voor het 4de training jaar aan het over denken.. Ik zou graag advies hebben voor de 12 weken van de MK 2866, momenteel schijn ik nog 20% vet te hebben, na 3 jaar van 80 to 90 % van de tijd op dieet te staan ben ik dat een beetje beu.. Ik wil alleen niet in vet aankomen.. mijn eerste insteek was dat ik 150Kcal in een surplus voor 12 weken zou gaan zitten , maar zou het niet beter zijn om die 12 weken op onderhoud te zitten tijdens het gebruik van Mk2866 en zo dus geen Vet maar alleen Massa op te bouwen, vraag is dit mogelijk en wat is jullie advies

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik heb geen ervaring met Sarm's maar afgaande op Shorty zijn sarmstopic  vermoed ik dat je vethuishouding er net beter van wordt. En wat is nu 150 kcal. Dat is iets meer als een banaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op onderhoud of net eronder is beter. Ik zou er net iets onder gaan zitten! 150-200 kcal onder je onderhoud. Met de SARM zal je alsnog wat spiermassa opbouwen ;) normaal gesproken is dat ronduit onmogelijk.

 

Je maakt er een lichte cut van. Probeer simpelweg veel dingen te eten die vullen. Een goed voorbeeld is popcorn, veel volume in je maag, maar weinig kcal :) (liefst ongesuikerd dan natuurlijk, anders schieten de kcal weer omhoog)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors