Advertentie:

Sign in to follow this  
Merlijn

striae

Recommended Posts

ik ben 13 jaar en nog steeds elke dag aan het sporten heb nu wel een goed dieet NEEM GEEN ONGEZONDS MEER :P en neem 3 grote maaltijden per dag en 1 tussendoortje

verder wat mijn vraag was ik heb zo'n 2 maanden geleden striae op mijn schouders gekregen 

en ik heb vandaag opeens het op mijn onderbuik gekregen is dat iets slechts??? verder hoe kan je het weg halen, mijn moeder zij dat het permanent is

Advertentie:

Hoi Merlijn, een beetje opzoekwerk leert mij dat striae helemaal niet slecht is. Niets om je zorgen over te maken. Het komt voor als de huid plotseling een snelle groei krijgt zoals bij bodybuilders en wordt meestal als ontsierend ervaren. Het zou later wit van kleur worden en een behandeling is er niet.

Mocht je je er onzeker over voelen misschien toch eens een dokter raadplegen.

maar kan je striae ook krijgen door snel aftevallen want er was een filmpje van iemand die dat uitijndelijk ook had en hij zij dat het door snel afvallen ging

Hoi merlijn zou het kunnen dat je het al eerder had maar nu je aan het afvallen bent het misschien meer zichtbaar word omdat je die plek eerst niet goed kon zien?

Grt 

Fit