Advertentie:

Sign in to follow this  
Merlijn

striae

Recommended Posts

ik ben 13 jaar en nog steeds elke dag aan het sporten heb nu wel een goed dieet NEEM GEEN ONGEZONDS MEER :P en neem 3 grote maaltijden per dag en 1 tussendoortje

verder wat mijn vraag was ik heb zo'n 2 maanden geleden striae op mijn schouders gekregen 

en ik heb vandaag opeens het op mijn onderbuik gekregen is dat iets slechts??? verder hoe kan je het weg halen, mijn moeder zij dat het permanent is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Merlijn, een beetje opzoekwerk leert mij dat striae helemaal niet slecht is. Niets om je zorgen over te maken. Het komt voor als de huid plotseling een snelle groei krijgt zoals bij bodybuilders en wordt meestal als ontsierend ervaren. Het zou later wit van kleur worden en een behandeling is er niet.

Mocht je je er onzeker over voelen misschien toch eens een dokter raadplegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kan je striae ook krijgen door snel aftevallen want er was een filmpje van iemand die dat uitijndelijk ook had en hij zij dat het door snel afvallen ging

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi merlijn zou het kunnen dat je het al eerder had maar nu je aan het afvallen bent het misschien meer zichtbaar word omdat je die plek eerst niet goed kon zien?

Grt 

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors