Advertentie:

Fit

DIY home gym equipment

Recommended Posts

Ik kwam een leuk artikel tegen waar voor de mensen die thuis willen sporten of beginnen te sporten wellicht een aantal leuke DIY fitness equipments kunnen bouwen. De volgende spullen zijn allemaal goedkoop te maken en je hoeft er niet eens handig voor te zijn!

 

https://greatist.com/fitness/21-diy-gym-equipment-projects-make-home#8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zie Ross Enamait voorbij komen bij 1 van de projecten. Deze man volg ik al jaren en heb al enkele van zijn ideeën overgenomen. Alles in zijn gym is low tech maar geweldig functioneel.  Hij traint als een beest, let nooit op zijn caloriebehoeften en komt steeds geript voor de dag. Bovendien is hij de coach van wereldkampioene Katie Taylor.

http://rosstraining.com/blog/articles/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal me als newbe nog voorstellen hier op dit forum maar dit heb ik mezelf in elkaar gezet. Lekker thuis achterom trainen. Grtz. Patrick

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Pat72:

Zal me als newbe nog voorstellen hier op dit forum maar dit heb ik mezelf in elkaar gezet. Lekker thuis achterom trainen. Grtz. Patrick

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 

Ziet er strak uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...
    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors