Advertentie:

Fitnessj

Kant en klaarmaaltijden

Recommended Posts

Hallo,

Mijn vriendin is vaak laat thuis van werk en is soms lastig om dat uitgebreid te gaan koken.

Tevens wilt ze graag afvallen dus we waren aan het kijken om enkele kant en klaarmaaltijden te combineren met koken.

nu zijn we meerdere aanbieders tegengekomen hiervoor, maar zien we door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand ons wat advies geven over maaltijden van:

• Fuel your body
  • Body en fit
  • kcalculatedfood
  • MusleMeat

We horen graag van jullie

Groetjes 

Advertentie:

Is maar een idee:

Waarom koop je geen bakjes bij de action, maak je op zaterdag/zondag maaltijden voor de week, en haal je ze uit de vriezer of koelkast als je ze nodig hebt? Zo kan je zelf koken wat je wilt, je macro's en vooral je zout... kiezen.

zalm en pasta, pasta met pesto en kip, pizza (wel kant en klaar, who gives a shit), dat soort dingen liggen door mij gemaakt in de vriezer en koelkast. Ready to warm up and eat. :) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hallo allemaal,  Na de upgrade van me eigen thuis Gym, wou ik hier bijhouden wat voor een schema ik volg. Vanaf vandaag ga ik een Upper/Lower schema doen, die ik zelf in elkaar heb geflanst. Ik wil 4 dagen in de week gaan trainen waarvan 2 Upper body en 2 Lower body dagen;   Upper 1:
      ——————
      •3x Bench press
      •3x Row
      •3x Military press
      •2x Floor fly - Standing Cable LC press
      •2x Lat Pull down
      •2x Cheat Side raise - Side raise
      •2x Tricep drag extensions - Hammer curl
      •2x Chin Up
      •1x Face Pull

Lower 1:
      ———————
      •4x Squat
      •3x Hip Trust
      •3x Deathlift (reps)
      •3x Calve raise
      •2x Romanian Deathlift
      •2x Barbell Lunges - Jump Lunges
      •2x Sumo Squat

Upper 2:
      ———————
      •3x Incline Bench press
      •3x Pull up (weight)
      •3x Seated DB Arnold press
      •2x Cable Uvc Raise - plate press
      •2x Seated row
      •2x Shoulder Urlacher
      •3x Lying Tricep Extension - EZ correct curl
      •3x Rocking Tricep Extension
      •3x Carry

Lower 2:
      ———————
      •4x Deathlift
      •3x Hip Trust
      •3x Anderson Squat
      •3x Calve raise
      •2x Barbell Lunges
      •2x Goblet adductor squat
      •2x DB Jump squat - Jump Squat   Wat vinden jullie van bovenstaande training, heb nu dag 1 gedaan en dat ging goed. Hooguit misschien iets te veel (indirecte) rug oefeningen?   Groeten Scato
    • Welkom kerel!   Ik denk dat je niet de enige bent die van een ander forum komt, omdat het wat afneemt qua nuttige info of zelfs omdat mensen vaak meteen raar gaan lopen doen.   Hier zijn gelukkig veel mensen met hetzelfde doel, so let's get better together! Zijn er vragen over training en voeding, dan kan iedereen helpen hier denk ik zo.   Zijn er vragen over hormonen en zo, hoor ik het graag. Heb veel ervaring met alle compounds in de wereld en vooral ook domme dingen gedaan. Dus daarom help ik nu mensen om die domme dingen dus vooral NIET te doen😆   Groeten!!
  • Sponsors