Advertentie:

Sign in to follow this  
Fitmeid

S4 mogelijke bijwerking

Recommended Posts

Hallo,

ik begin binnenkort met  een S4 Sarm kuur. 

Nu is mijn vraag over een bijwerking die je zou kunnen krijgen. 

Ik lees dat je als bijwerking een gele tint in je zicht kan gaan ervaren. 

Ik vraag mij af of mensen hier dat als bijwerking  hebben gehad met een S4 kuur en of ze dat als  hinderlijk hebben ervaren. 

Groetjes, Lisa

Advertentie:

Hallo Lisa,

Hier is wat advies van een niet-ervaringsdeskundige. Sarm's zijn op dit moment nog steeds in een experimentele fase. Moesten deze producten zo goed zijn als wat beweerd wordt dan had de farmaceutische industrie vast en zeker wel een weg gevonden om dit op de markt te brengen.

De studies die tot dusver bestaan zijn geweest op oudere mensen, ratten, in vitro en op geisoleerde cellen. En in lage doses. Nog nooit in gezonde jonge mensen. 

Wat men over sarms in het algemeen weet is dat het een milde androgene werking heeft. Dus opletten als je een vrouw bent.

Ook zijn ze minder potent dan de gewone anabole steroiden. Je goede cholesterol (HDL) gaat als ik het goed heb met 50% achteruit en je slechte cholesterol gaat omhoog. Dus een bloedanalyse na een kuur is zeker aangeraden.

Wat het gele zicht betreft heb ik ook al eens ergens gelezen. Dus dat zal wel kloppen.

Hallo peter wouters, 

bedankt voor de informatie :) 

dit is al mijn 3 sarm kuur alleen heb ik S4 nog geen ervaring mee dus vandaar dat ik even rond wil vragen of iemand hier ervaring heeft met S4 en de bijwerking wat S4 met zich mee kan brengen. 

Ik vraag mij af of de gele tint in het zicht storend is.  

Elke keer als ik aan een sarm kuur ga dan laat ik me bloed testen, voor en na de kuur. 

2 uur geleden zei Fitmeid:

Hallo peter wouters, 

bedankt voor de informatie :) 

dit is al mijn 3 sarm kuur alleen heb ik S4 nog geen ervaring mee dus vandaar dat ik even rond wil vragen of iemand hier ervaring heeft met S4 en de bijwerking wat S4 met zich mee kan brengen. 

Ik vraag mij af of de gele tint in het zicht storend is.  

Elke keer als ik aan een sarm kuur ga dan laat ik me bloed testen, voor en na de kuur. 

Gele tint is inderdaad een s4 bijwerking. Naar mijn weten heeft niet iedereen hier last van. 

Hey Lisa,

De pharmaceutische industrie heeft hier niks mee te maken. Die wil alleen winst maken, en nu wordt er gewoon geld verdiend aan Testosteron, Proviron etc. Die mogen gewoon nog verkocht worden en voorgeschreven, en zijn vele malen goedkoper. Dus voorlopig blijven ze in die status.

Die cholesterol issues heb je echt niet met echte SARMs... 50% reductie van HDL heb je met Winstrol bijvoorbeeld wel, en dat is een van de lompste roids op je cholesterol spiegels... Een SARM zal dat niet doen, omdat S4 ook selectief is in de dingen die het doet. (Alleen actief op receptoren van pezen, spieren en botten.)

De bijwerking van S4 is inderdaad dat je MOGELIJK een gelige tint in je zicht kunt krijgen. (Dit is dosisafhankelijk en ook of je daar genetisch gevoelig voor bent) 

De dosis begin je altijd op 50mg per dag, gesplit in 2 keer 25mg. Halfwaarde is heel kort, dus neem een dosis van 25mg een uur of 3-4 voor het sporten en dan zit ie al meerendeels in je systeem. (Je kunt opbouwen na een paar weken in dosis naar 62.5mg of 75mg per dag)

Als je veel op de weg zit overdag zoals jij, is dat niet erg. Maar als je veel in de nacht zou rijden, kan het zijn dat het irritant is qua kleuren van lampen etc. Misschien is dan het wennen aan de lampen ook minder. (Ikzelf krijg deze bijwerking niet, ook niet op 75mg. Lucky me)

Groetjes Theo

Op 12-8-2019 at 00:20 zei Shorty:

Hey Lisa,

De pharmaceutische industrie heeft hier niks mee te maken. Die wil alleen winst maken, en nu wordt er gewoon geld verdiend aan Testosteron, Proviron etc. Die mogen gewoon nog verkocht worden en voorgeschreven, en zijn vele malen goedkoper. Dus voorlopig blijven ze in die status.

Die cholesterol issues heb je echt niet met echte SARMs... 50% reductie van HDL heb je met Winstrol bijvoorbeeld wel, en dat is een van de lompste roids op je cholesterol spiegels... Een SARM zal dat niet doen, omdat S4 ook selectief is in de dingen die het doet. (Alleen actief op receptoren van pezen, spieren en botten.)

De bijwerking van S4 is inderdaad dat je MOGELIJK een gelige tint in je zicht kunt krijgen. (Dit is dosisafhankelijk en ook of je daar genetisch gevoelig voor bent) 

De dosis begin je altijd op 50mg per dag, gesplit in 2 keer 25mg. Halfwaarde is heel kort, dus neem een dosis van 25mg een uur of 3-4 voor het sporten en dan zit ie al meerendeels in je systeem. (Je kunt opbouwen na een paar weken in dosis naar 62.5mg of 75mg per dag)

Als je veel op de weg zit overdag zoals jij, is dat niet erg. Maar als je veel in de nacht zou rijden, kan het zijn dat het irritant is qua kleuren van lampen etc. Misschien is dan het wennen aan de lampen ook minder. (Ikzelf krijg deze bijwerking niet, ook niet op 75mg. Lucky me)

Groetjes Theo

Hallo theo,

bedankt voor de informatie, ik zie wel of ik een gele tint ga krijgen van de S4. 

Ik maak me alleen zorgen om die bijwerking omdat ik inderdaad veel op de weg zit. 

Maar ik zal het ervaren wat er gaat gebeuren :) 

Ik test altijd mijn bloed voor en 5 dagen na de kuur. Ik zie dan ook helemaal geen verschil in de bloedwaardes voor dat ik de kuur ben begonnen. Sterker nog mijn HDL was na de kuur beter dan ervoor. Dat komt dan waarschijnlijk omdat ik meer goede vetten eet tijdens de kuur. 

Groet, Lisa 

Dan ben jij het levende voorbeeld dat ze in jouw geval niets met de cholesterol spiegels doen! 

5 dagen is namelijk nooit zat om weer te dalen naar een normaal niveau ALS ie super fucked zou zijn geweest. 

Trouwens! Als je nu wel last krijgt van de bijwerking en je vind hem te kut voor op de weg, kan je ook "5 dagen op - 2 dagen af" doen ;) dan neemt de dosis S4 weer snel af in je systeem en dan gaat het weg en dan duurt het natuurlijk weer even voordat je het krijgt. 

Groetjes Theo