Advertentie:

Sign in to follow this  
Fitmeid

S4 mogelijke bijwerking

Recommended Posts

Hallo,

 

ik begin binnenkort met  een S4 Sarm kuur. 

Nu is mijn vraag over een bijwerking die je zou kunnen krijgen. 

Ik lees dat je als bijwerking een gele tint in je zicht kan gaan ervaren. 

Ik vraag mij af of mensen hier dat als bijwerking  hebben gehad met een S4 kuur en of ze dat als  hinderlijk hebben ervaren. 

 

Groetjes, Lisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Lisa,

 

Hier is wat advies van een niet-ervaringsdeskundige. Sarm's zijn op dit moment nog steeds in een experimentele fase. Moesten deze producten zo goed zijn als wat beweerd wordt dan had de farmaceutische industrie vast en zeker wel een weg gevonden om dit op de markt te brengen.

De studies die tot dusver bestaan zijn geweest op oudere mensen, ratten, in vitro en op geisoleerde cellen. En in lage doses. Nog nooit in gezonde jonge mensen. 

Wat men over sarms in het algemeen weet is dat het een milde androgene werking heeft. Dus opletten als je een vrouw bent.

Ook zijn ze minder potent dan de gewone anabole steroiden. Je goede cholesterol (HDL) gaat als ik het goed heb met 50% achteruit en je slechte cholesterol gaat omhoog. Dus een bloedanalyse na een kuur is zeker aangeraden.

 

Wat het gele zicht betreft heb ik ook al eens ergens gelezen. Dus dat zal wel kloppen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo peter wouters, 

 

bedankt voor de informatie :) 

 

dit is al mijn 3 sarm kuur alleen heb ik S4 nog geen ervaring mee dus vandaar dat ik even rond wil vragen of iemand hier ervaring heeft met S4 en de bijwerking wat S4 met zich mee kan brengen. 

Ik vraag mij af of de gele tint in het zicht storend is.  

 

Elke keer als ik aan een sarm kuur ga dan laat ik me bloed testen, voor en na de kuur. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Fitmeid:

Hallo peter wouters, 

 

bedankt voor de informatie :) 

 

dit is al mijn 3 sarm kuur alleen heb ik S4 nog geen ervaring mee dus vandaar dat ik even rond wil vragen of iemand hier ervaring heeft met S4 en de bijwerking wat S4 met zich mee kan brengen. 

Ik vraag mij af of de gele tint in het zicht storend is.  

 

Elke keer als ik aan een sarm kuur ga dan laat ik me bloed testen, voor en na de kuur. 

 

 

Gele tint is inderdaad een s4 bijwerking. Naar mijn weten heeft niet iedereen hier last van. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lisa,

 

De pharmaceutische industrie heeft hier niks mee te maken. Die wil alleen winst maken, en nu wordt er gewoon geld verdiend aan Testosteron, Proviron etc. Die mogen gewoon nog verkocht worden en voorgeschreven, en zijn vele malen goedkoper. Dus voorlopig blijven ze in die status.

 

Die cholesterol issues heb je echt niet met echte SARMs... 50% reductie van HDL heb je met Winstrol bijvoorbeeld wel, en dat is een van de lompste roids op je cholesterol spiegels... Een SARM zal dat niet doen, omdat S4 ook selectief is in de dingen die het doet. (Alleen actief op receptoren van pezen, spieren en botten.)

 

De bijwerking van S4 is inderdaad dat je MOGELIJK een gelige tint in je zicht kunt krijgen. (Dit is dosisafhankelijk en ook of je daar genetisch gevoelig voor bent) 

 

De dosis begin je altijd op 50mg per dag, gesplit in 2 keer 25mg. Halfwaarde is heel kort, dus neem een dosis van 25mg een uur of 3-4 voor het sporten en dan zit ie al meerendeels in je systeem. (Je kunt opbouwen na een paar weken in dosis naar 62.5mg of 75mg per dag)

 

Als je veel op de weg zit overdag zoals jij, is dat niet erg. Maar als je veel in de nacht zou rijden, kan het zijn dat het irritant is qua kleuren van lampen etc. Misschien is dan het wennen aan de lampen ook minder. (Ikzelf krijg deze bijwerking niet, ook niet op 75mg. Lucky me)

 

Groetjes Theo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 12-8-2019 at 00:20 zei Shorty:

Hey Lisa,

 

De pharmaceutische industrie heeft hier niks mee te maken. Die wil alleen winst maken, en nu wordt er gewoon geld verdiend aan Testosteron, Proviron etc. Die mogen gewoon nog verkocht worden en voorgeschreven, en zijn vele malen goedkoper. Dus voorlopig blijven ze in die status.

 

Die cholesterol issues heb je echt niet met echte SARMs... 50% reductie van HDL heb je met Winstrol bijvoorbeeld wel, en dat is een van de lompste roids op je cholesterol spiegels... Een SARM zal dat niet doen, omdat S4 ook selectief is in de dingen die het doet. (Alleen actief op receptoren van pezen, spieren en botten.)

 

De bijwerking van S4 is inderdaad dat je MOGELIJK een gelige tint in je zicht kunt krijgen. (Dit is dosisafhankelijk en ook of je daar genetisch gevoelig voor bent) 

 

De dosis begin je altijd op 50mg per dag, gesplit in 2 keer 25mg. Halfwaarde is heel kort, dus neem een dosis van 25mg een uur of 3-4 voor het sporten en dan zit ie al meerendeels in je systeem. (Je kunt opbouwen na een paar weken in dosis naar 62.5mg of 75mg per dag)

 

Als je veel op de weg zit overdag zoals jij, is dat niet erg. Maar als je veel in de nacht zou rijden, kan het zijn dat het irritant is qua kleuren van lampen etc. Misschien is dan het wennen aan de lampen ook minder. (Ikzelf krijg deze bijwerking niet, ook niet op 75mg. Lucky me)

 

Groetjes Theo

Hallo theo,

 

bedankt voor de informatie, ik zie wel of ik een gele tint ga krijgen van de S4. 

Ik maak me alleen zorgen om die bijwerking omdat ik inderdaad veel op de weg zit. 

Maar ik zal het ervaren wat er gaat gebeuren :) 

 

Ik test altijd mijn bloed voor en 5 dagen na de kuur. Ik zie dan ook helemaal geen verschil in de bloedwaardes voor dat ik de kuur ben begonnen. Sterker nog mijn HDL was na de kuur beter dan ervoor. Dat komt dan waarschijnlijk omdat ik meer goede vetten eet tijdens de kuur. 

 

Groet, Lisa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben jij het levende voorbeeld dat ze in jouw geval niets met de cholesterol spiegels doen! 

 

5 dagen is namelijk nooit zat om weer te dalen naar een normaal niveau ALS ie super fucked zou zijn geweest. 

 

Trouwens! Als je nu wel last krijgt van de bijwerking en je vind hem te kut voor op de weg, kan je ook "5 dagen op - 2 dagen af" doen ;) dan neemt de dosis S4 weer snel af in je systeem en dan gaat het weg en dan duurt het natuurlijk weer even voordat je het krijgt. 

 

Groetjes Theo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending. Telegram: https://t.me/precisionpeptides02 Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02 Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01
    • Hi allemaal, Check www.coachcorrie.nl - Je kent het vast wel: iemand loopt de gym binnen, kijkt wat rond, pakt een paar willekeurige apparaten, doet wat setjes en gaat weer naar huis. Geen plan. Geen opbouw. Geen idee of het ergens toe leidt. Precies daarom hebben we Coach Corrie ontwikkeld.   Coach Corrie helpt sporters stoppen met aanklooien en starten met slimmer trainen. Het idee is simpel: chat, plan, train. Je bespreekt je doel met de app, krijgt een persoonlijk trainingsschema en kunt onderweg bijsturen. Gebouwd met AI, maar gebaseerd op sportwetenschap, periodisering en trainingsdata.   We zoeken nu mensen die de app 30 dagen gratis willen testen voor bijvoorbeeld: Powerlifting CrossFit Bodybuilding Hybrid training   Daarnaast sta ik ook open voor samenwerkingen met ondernemers, coaches, gyms of contentmakers die hier iets in zien.   Lijkt het je leuk om te testen of mee te denken? Stuur me vooral een berichtje of reageer hieronder!      
    • Ik was op zoek als beginner naar iets om mijn insulineresistentie onder controle te krijgen daar ik zeer moeilijk kan afvallen. Ben 61 en weeg 122kg en train 3 a 4 keer in de week. Nu kwam ik Mots-C tegen. Kunnen jullie zeggen dat alles klopt in deze link? https://www.perfectb.com/mots-c-dosage-protocol/#:~:text=Each MOTS-c dose is,of 4 injections per cycle.&text=The 5-day spacing between,signals at the mitochondrial level.
  • Sponsors