Advertentie:

Sign in to follow this  
Corst

TRT en Ostraine

Recommended Posts

Heren en Dames, 

Nog een paar weken en dan ga ik van start met MK2866... toch zou ik graag nog wat input hebben,, momenteel gebruik ik ook een TRT op dokters advies niet veel , genoeg om mijn Test niveau op te krikken naar normale waarden ( wat normaal is volgens de artsen dan), zou ik deze kunnen blijven gebruiken of heeft dat totaal geen effect tijdens de 12 weken kuur...

Gr

C

Advertentie:

Hi Corst,

Sterker nog je hebt eerder geluk, normaal zakt met sarms je eigen test productie, maar omdat jij aan TRT doet zal dit niet gebeuren.

1 uur geleden zei Fit:

Hi Corst,

Sterker nog je hebt eerder geluk, normaal zakt met sarms je eigen test productie, maar omdat jij aan TRT doet zal dit niet gebeuren.

Valt te bezien wat Corst zijn TRT-protocol inhoud. Als zijn circulerend testosteron 100% van injecties komt gaat er niets gebeuren. Als er ook maar iets van eigen produktie bij is of doordat er bijvoorbeeld alleen maar Clomiphene wordt gebruikt  dan denk ik dat dat toch beinvloed gaat worden. Niet?

Zoals je het nu hebt Corstiaan, is het perfect! Gewoon de TRT door blijven doen, als je hiermee stopt zal het zelfs slecht voor je zijn!

Wat is je TRT dosis als ik vragen mag? Die krijg je wel wekelijks als het goed is? Veel artsen hebben helaas geen verstand van hormoonvervangingstherapie... 

Kan je me vertellen wat voor Testosteron je krijgt, hoeveel en hoevaak? 

Groeten Theo :)

Hoi, bedankt voor jullie reacties, ik smeer dagelijks 60 mg ( 3 pompjes ) van het merk androgel , de laatste keer bij een bloed meting was de waarde 13 dus op dit moment is die acceptabel volgens mijn arts

Edited by Corst

"Acceptabel" inderdaad, niet echt hoog hoor. Ik persoonlijk zou een keer meer smeren, maar dat ben ik. 13 is niet om over naar huis te schrijven of iets. Ik zou eens vragen of je niet iets meer mag smeren. 

Wat is je VRIJE Testosteron? DAT is belangrijk eigenlijk.

Totale testosteron maakt niets uit als je vrije testosteron niet hoog is, want dan betekent het simpelweg dat je SHBG te hoog is. En dan heb je dus niets aan alle Testosteron gels etcetera, want het is geen actieve testosteron als het gebonden wordt door die SHBG.

De Ostarine erbij is, zoals al eerder gezegd, een hele mooie toevoeging. :)