Advertentie:

Sign in to follow this  
Motivator

Ik stel me voor :)

Recommended Posts

Goedenavond allen,

Mijn naam is Sander en ben 39 jaar oud. Ik train nu 3,5 jaar en heb in die periode aardige gains gemaakt. Tenslotte ben ik al wat ouder dan de gemiddelde persoon op dit forum ( excuses als ik me hierin vergis) dus toen ik begon op mijn 36e heb ik gelijk alles gedaan zoals het hoort. Eetschema’s on-point, trainschema’s volgen zodat ik de progressie perfect kan volgen, expres vroeg naar bed om zoeizo de 8 uur slaap te halen, geen alcohol meer, etc etc. 

Dit heeft geresulteerd in een behoorlijke metamorfose kan ik wel zeggen. Ben dan ook zeer tevreden en had eerijk gezegd niet gedacht dat ik vanaf me 36 nog zulke stappen kom maken. 

Als voorbeeld: op mijn 36e woog ik 103 kg met een vetpercentage van 28% en nul komma nul spiermassa. Een lege stang bankdrukken was al zwaar. Met mijn lengte van 193 ben je dan dus skinny en baggervet. 

Toen heb ik eerst het vet zoveel mogelijk eraf getraind en woog toen 80,5 bij nog steeds 15% vet. Het zag er werkelijk waar niet uit haha. 

Momenteel weeg ik 95,5 met 12,5% vet. Dat oogt als een totaal ander mens. Zou graag een foto plaatsen maar dat is te herkenbaar. Sander is ook niet mijn echte naam maar wil graag niet dat bekende me herkennen.

de rede dat ik lid ben geworden van dit forum is omdat ik er veel op heb zitten lezen, en dan met name over Sarms. 

Ben een sarmkuur begonnen en ik wil jullie graag laten weten wat mijn ervaringen zijn. Deze zal ik dan ook nu gaan schrijven. 

Hoop nog vele leuke dingen te lezen op dit forum en respect naar een iedere die sirieus bezig is met deze verslavende hobby/obsessie. :)

mvg Sander!

Advertentie:

Halllo Motivator/Sander

Welkom op dit forum. Een aardige weg dat je al hebt afgelegd. Gemotiveerd ben je wel :)

Ik herinner mij ook nog dat men mij voorstelde om met een lege stang te beginnen. Het lukte toen ook amper.

Welkom Motivator / Sander met een knipoog ;) 

Goede progress gemaakt al! Welke sarms ben je het meest geinteresseerd in?

Fit

4 minuten geleden zei Motivator:

Ik vind lgd tot nu toe top! Hierna gaat ook zeker S4 getest worden, kijken wat dat gaat doen ????

Ahh hou ons daarbij op de hoogte, ik ben benieuwd naar de eventuele sides die je hierbij ervaart.

Welkom Sander! Leuke voorstelronde man!
Wat is het volgende doel waarnaar je toewerkt? :D

Hai Merijn!

Mijn doel nu is de 12 weken lgd afmaken en dan een mini pct. Daarna nog 4 weken niks en dan wat vetgains opruimen. Daarbij ga ik cardarine testen die ik al heb ingeslagen ?.  Ben zeer benieuwd wat ik dan netto overhoud. 

Dan komt er weer een LGD die kk ga stacken met een andere sarm, weet nog niet welke maar mijn bron is een pro en daar laat ik me door adviseren ??

Tegen het voorjaar ga ik ook nog s4 testen voor de zomercut, die lijkt me wel interesant. Uiteraard zal ik die ook loggen. 

Doel is dus om te kijken hoeveel spiermassa ik nog kan bijkomen en behouden met sams. 

9 uur geleden zei Motivator:

Hai Merijn!

Mijn doel nu is de 12 weken lgd afmaken en dan een mini pct. Daarna nog 4 weken niks en dan wat vetgains opruimen. Daarbij ga ik cardarine testen die ik al heb ingeslagen ?.  Ben zeer benieuwd wat ik dan netto overhoud. 

Dan komt er weer een LGD die kk ga stacken met een andere sarm, weet nog niet welke maar mijn bron is een pro en daar laat ik me door adviseren ??

Tegen het voorjaar ga ik ook nog s4 testen voor de zomercut, die lijkt me wel interesant. Uiteraard zal ik die ook loggen. 

Doel is dus om te kijken hoeveel spiermassa ik nog kan bijkomen en behouden met sams. 

Wellicht is mk677 een goed idee? :) 

2 uur geleden zei Fit:

Wellicht is mk677 een goed idee? :) 

Gek genoeg is MK677 beter geschikt om te cutten dan om te bulken. Je zou denken groeihormoon = groeien.

Maar in het geval van ons lichaam is dat vreemd, we hebben een lage insuline weerstand nodig. Insuline is het meest anabole hormoon is ons lichaam. Als we daar dus veel weerstand tegen hebben, werkt het minder goed.

Dat is dus het enige probleem met HGH injecties en MK677. Want die verhogen het niveau GH, en dat verhoogt ook de insuline weerstand, en dan groeien we niet meer! (Want insuline werkt slechter in het pushen van voedingsstoffen naar onze spiercellen)

Dus als je wilt cutten, is zeker MK677 een optie, maar dan alleen voor het aspect van GH dat het bodyfat verbrandt. Niet om te bulken ;)

35 minuten geleden zei Shorty:

Gek genoeg is MK677 beter geschikt om te cutten dan om te bulken. Je zou denken groeihormoon = groeien.

Maar in het geval van ons lichaam is dat vreemd, we hebben een lage insuline weerstand nodig. Insuline is het meest anabole hormoon is ons lichaam. Als we daar dus veel weerstand tegen hebben, werkt het minder goed.

Dat is dus het enige probleem met HGH injecties en MK677. Want die verhogen het niveau GH, en dat verhoogt ook de insuline weerstand, en dan groeien we niet meer! (Want insuline werkt slechter in het pushen van voedingsstoffen naar onze spiercellen)

Dus als je wilt cutten, is zeker MK677 een optie, maar dan alleen voor het aspect van GH dat het bodyfat verbrandt. Niet om te bulken ;)

Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen :) 

1 uur geleden zei Fit:

Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen :) 

Dat dan weer wel, klopt. MAAR dan blijft het feit dat je insulineweerstand omhoog gaat en je niet gaat groeien... Dus ja xD