Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Eiwit wrap met kip

Recommended Posts

Fitness recept voor 4 personen

• 8 eieren
• 3 kipfilets
• 1 paprika
• 3 tomaten
• 1 blikje bruine of kidney bonen
• 1 avocado
• hummus
• peper & zout

• Snij de kip, paprika, tomaten en avocado in stukjes.
  • Bak de kip in de pan. Zodra de kip gaar is doe je de paprika, bonen en tomaten erbij.
  • Doe de kip en groenten in een kom, zodra alles warm is en zet er een bord op, zodat het warm blijft.
  • Klop iedere keer apart 2 eieren in een mok en bak ze als een omelet.
  • Smeer het omelet in met hummus en vul ze met kip en de groenten.
  • Rollen maar!

bron: http://www.dutchfitnesscommunity.nl/fitness-recept-eiwrap-met-kip-groenten-en-hummus/

fitness-recept-eiwrap-300x300.jpg

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

•   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors