Advertentie:

Sign in to follow this  
Motivator

Log/ervaring ostarine en LGD

Recommended Posts

Hai allen,

Na aardig wat info te hebben gelezen over sarms zat ik te twijfelen om het toch eens te gaan proberen. Train nu 3,5 jaar zeer fanatiek waarbij ik alles bijhoud, voeding, progressie, etc. Voor mijn gevoel heb ik in de afgelopen 3,5 jaar dan ook niks laten liggen kwa gains ?

Na 3,5 jaar gaat de progressie toch minder hard en al die verhalen over sarms gaan op den duur dan toch wat kriebelen.

Waarom dan niet direct aas? Nou, ik ken mezelf en dat loopt gegarandeerd uit de hand. Het lijkt me echt wel een mooie ervaring maar ik weet van mezelf dat ik die stap beter niet kan nemen. Daarnaast slik ik medicijnen die een belasting “kunnen”

zijn voor mijn lever. Dus ik hou het dan maar bij sarms. 

Ik las echter veel verschillende dingen, bijwerkingen van nep sarms, veel ervaringen van sarms van personen die ook aan de aas zitten etc. Het was op sommige logs na niet de info die ik echt zocht. 

Nu zit ik inmiddels 7 weken aan de ostarine en ligandrol dus het leek me leuk om jullie nu een update te geven hoe het gaat en wat ik er van merk. Uiteraard komt er een vervolg zodra de kuur is afgelopen, en een na 8 weken ,Op die manier hebben jullie ook een beeld van wat er nu allemaal overblijft kwa gains na de kuur.  

Oke, gaan we!

ik heb Ostarine in capsule vorm van 10

mg pst. Neem er twee dus dat is 20mg. Ik weet dat de optimale dosis 25mg is

maar dr zit nu eenmaal maar 10 mg in per stuk.

De LGD is vloeibaar en daar neem ik 5 ml van per dag. 5ml bevat 10mg Ligandol. 

Training; 3x pw fulbody. Deze schema’s zijn extreem zwaar kan ik wel zeggen. Omdat ik alles vanaf dag 1 exact bijhoud weet ik

precies hoe sterk ik ben op alle onderdelen. Ik ga dus niet zomaar wat roepen ?

Verder mix ik me eigen pre workout en daar gaat oa een behoorlijke dosis DMHA en DMBA (amp citrate) in. 

Uiteraard merkte ik de eerste week niks. Dit had ik ook verwacht en lees je ook overal terug op fora’s. 

Rond de 10e dag echter merkte ik dat het die dag wel erg goed ging. Bankdrukken is voor mij oa een belangrijke leidraad kwa progressie. Als ik maar iets te weinig eet dan merk ik dat als eerste op de bank. Met

fullbody train ik alles 3x pw kapot, het is dus niet zo dat ik meer borst doe als iets anders. 

De week erna wederom een stijging op de bank en op de pullups. Pullups zijn oa mij sterke punt, momenteel ligt me one rep max op 50kg met een riem en schijven. 

Vanaf week 4 en 5 gaat het nog harder kwa kracht. Dan is er een week dat het stabiel is om vervolgens in week 7, deze week dus, weer vol toe te slaan. 

Ik heb nu in 7 weken exact 12,5 kg op de bank kunnen bijschuiven. Dit had ik sirieus nooit verwacht. 

Chestdips begon ik 4x8 met 30kg aan schijven en afgelopen week had ik 1x10

met 35 kilo en 2x10 met 40 kilo. 

Dit was zonder de ostarine en lgd nooit gelukt. Kracht is enorm toegenomen en dat is echt leuk als je normaal nog maar klein stapjes maakt. 

De pomp:

Ja de pomp, ik las vooraf al in iedere post over lgd dat die enorm moest zijn. Nou, dat klopt. De pomp is echt extreem bruut. De hele dag loop je opgepompt rond en dat is kikkuh. Vrijdag trainen is zondagavond nog steeds een pomp. Hij is dan wel ietsie pietsie minder maar dat zie je alleen zelf. 

Tijdens het trainen afgelopen week had ik chinups met 35 kilo 4x7 en daarna one arm row 3x15. Me arm en vleugels plofte bijna. Zo gek dat ik eigenlijk geen rep meer durfde te doen haha. 

Herstel:

De schemas die ik volg zijn extreem to

the max en ik presteerd vaak echt net op het randje van buigen of barsten. Ik merk met deze sarms duidelijk een sneller herstel. Normaliter is het zo uitgerekend dat ik de volgende trainsessie net hersteld ben, en dan nog is het soms net niet genoeg. Door osta en lgd train je echt grovver en een stuk zwaarder. Maar wonder boven wonder ben je de volgende sessie alweer topfit. Train ma woe en vrij. Maandag is een zware dag en dat voel

je op dinsdag nog best wel goed. Geen spierpijn maar gewoon een stram gevoel dat je flink gebruikt ben zeg maar ?

Echter op woensdag alweer klaar om te vlammen!

Slaap: 

Zoals ik al eerder zei wil ik altijd 8 uur slaap halen. Echter vanaf week 5 is er iets apparts. Ik slaap veel minder vast en wordt meerdere keren per nacht half wakker. Het mooie is dat je de volgende dag zo fit als een hoentje bent. Ik heb door de sarms minder slaap nodig lijkt het. Gister dacht ik 21:00 naar bed te gaan en dat lukte! Jammer genoeg om 03:00 weer lekker fit ?

Eten:

ik merkte vanaf de tweede week dat ik veel

meer honger kreeg. Momenteel zit ik op 4000 kcal. Eiwitten moet ik met mijn gewicht op 190 gr hebben ongeveer. Echter heb ik het verhoogd tijdens dit samrkuurtje naar 230. Gewoon voor de zekerheid, heb toch kcal genoeg. Vetten rond de 1gr per kilo en de rest koolydraten. 

90% van mijn dieet is cleanfood, de overige 10% vul ik aan met waar ik zin in heb. 

Ik begon deze sarmskuur op 90,5kg. Momenteel weeg ik 95,5. Ik heb al een aantal bulks en cuts achter de rug dus weet wel waar het vet bij mij als eerste komt enzo, maar dat is nu anders. Uiteraard is er wel vet bijgekomen met die 5 kilo toename,

maar wat opvalt is waar het zich bevind. Mijn buik heeft wat meer vet, maar mijn rug is amper vetter geworden. Dit is zeer appart want rug is bij mij toch als een van de eerste aan de beurt. Met sarms zet ik dus duidelijk minder snel vet aan. De ratio tijd/gewicht/trainjaren zou ook totaal anders zijn zonder de sarms. Want zonder sarms dan was ik nu bagger vet. Ik zou dan in 7 weken niet meer dan n kilo of 1,5 erbij willen hebben, om het lean te houden. 

Libido:

Het klopt wat ze zeggen, lgd zorgd ervoor dat je echt wel een aantal keren met een paal wakker gaat worden ?

Verder verdwijnen er behoorlijk wat drempels om het zo maar te zeggen ?

Commentaar:

Het is niet zo dat je met sarms een kast gaat worden, maar mensen zien wel dat je gains hebt gemaakt. Ik heb het niemand verteld maar krijg wel al aardig wat opmerkingen van collega’s en andere mensen. Dit komt zeker door die knetter harde pomp. Je oogt echt wel een slagje groter. Zelf zie je dat het beste uiteraard maar het valt dus wel op bij mensen. 

Verder moet ik zeggen dat ik tot nu toe verder geen nadelige side effect heb. Alleen soms dat je wat langer op de wc zit omdat die drol er niet uit wil. Alle voedingsstoffen worden optimaal

benut lijkt het ?

ik ga deze kuur afmaken op 12 weken en dan een mini pct van Clomid voor

4 weken. Daarna nog 4 weken off en dan 100% de volgende sarm sessie. 

Ik hou jullie op de hoogte zodra de 12 weken om zijn en daarna nog van het totaal gains wat blijft hangen. 

Hopelijk hebben jullie hier iets aan en is het niet te langdradig. Voor mensen die het willen proberen kan ik alleen maar adviseren dat je goed onderzoekt waar je de sarms aanschaft, want er is een hoop troep. 

Mvg Sander!

Edited by Motivator

Advertentie:

Hey "Sander"

Hele duidelijke log en ik heb me suf gelachen haha, "omdat die drol er niet uit wil" zegt ie. Wahaha xD

Eiwitten had je echt niet hoeven verhogen. 2.2 gram per kilo is meer dan zat. Had Arnold ook zat aan, dus wij ook :P

Verder, welkom op het forum en we hopen natuurlijk dat je er nog even bent!

Op 6/9/2019 at 10:37 zei Shorty:

Eiwitten had je echt niet hoeven verhogen. 2.2 gram per kilo is meer dan zat. Had Arnold ook zat aan, dus wij ook :P

Yep, uit verschillende studies blijkt dat proteine synthese niet verder verhoogt bij innames hoger dan 1,6 a 1,8gr/kg. Het is te zeggen, bij naturals. Anabolengebruikers hebben mogelijk meer nodig maar daar zijn geen studies van.

Dan komt er nog bij dat hoe verder je 'getraind' bent, hoe minder proteine je nodig hebt. Logisch, hoe dichter je bij je limiet komt hoe minder je spieren nog moeten/kunnen groeien.

Wat je stoelgang betreft, google eens op de Bristol stoelgangschaal. Het feit dat deze hard is wijst er op dat er teveel water wordt onttrokken uit de darmen. Tip: verhoog je vezels met meer groenten, fruit, havermout. Alsook koffie. Dit ontspant de darmen.

Update:

Van de week bloed geprikt en net de uitslag gehad. 

Alle leverwaarden en nieren tip top in orde, alles exact het zelfde als altijd. 

Ik gebruik LGD, Ostarine, cardarine en n zooitje DMHA en AMP. 

Het geeft dus geen enkele belasting op de lever en nieren, weten we dat ook weer ?

gr Sander

• Like 1

Update:

afgelopen zondag de laatste sarms op en maandag met mini pct begonnen.

Dinsdag was de pomp al

minder en nu is hij weer zoals voor de sarms. 

Ben pas net gestopt natuurlijk maar merk op de pomp na verder eigenlijk helemaal niks. 

Maandag en woensdag wederom records gebroken, dat had ik niet verwacht. 

Merk ook extreem goed dat de Cardarine zijn werk zeer goed doet. Vanaf laten we zeggen de tweede zware oefening zit je ineens in een modus dat je door kan rammen. Echt buitenadem raak je niet, echt heel maf. Kan het iedereen aanraden ?

Kcal zit net iets boven onderhoud. Ben totaal geindigd op 96,5 kilo en begon op 90,5. Dat is zes kilo erop. 

Uiteraard ook wat vet aangeZet maar dat is zeker geen 6 kilo. 

Ergens hoop ik 3 kilo over te houden, dat weten we zodra het vet eraf is. 

Wordt vervolgd ??

Gr Sander

• Like 1

Ik heb nu best wel veel vragen maar moet er even over nadenken allemaal. In ieder geval is het zeer interessant om jouw ervaring te lezen en complimenten over de vorderingen. 

Wat ik alleen niet helemaal begrijp (wat als eerste in mij opkomt) is het volgende: Je geeft aan geen AAS te willen gebruiken omdat je dan weet van jezelf dat je daar dan in doorslaat. Maar je hebt nu wel een mix van Sarms gebruikt (en nog wat dingen waarvan ik niet weet wat het is) en geeft aan na een paar weken rust direct weer te beginnen.... Dit klinkt tegenstrijdig naar mijn idee, is het gebruik van Sarms dan verslavend? 

Vriendelijke groet,

Edited by Avatar

Ik spring eventjes in Avatar :)

Het verschil tussen de rustpauzes van het gebruiken van anabolica en SARMs, is dat die bij SARMs veel korter mogen zijn omdat er nauwelijks onderdrukking plaatsvindt van de natuurlijke testosteronspiegel en de cholesterolwaarden etc. blijven ook netjes. Dus je mag na het gebruiken van SARMs en de nakuur daarvan, gewoon weer na 3-4 weken beginnen.

SARMs zijn niet verslavend, anabolica en hormonen ook niet. Maar het is meer dat mensen niet meer willen trainen na JAREN keihard gewerkt te hebben voor letterlijk 100 gram spiermassa winst per jaar. Daar moet je je het hele jaar door voor uit de naad werken en altijd op je voeding letten. SARMs helpen bij het verhogen van de efficientie van je lichaam en dat heeft als gevolg dat er daadwerkelijk spiermassa winst optreedt, waar dat bij een natuurlijke atleet al heel lang gestopt was... :(

Het is ook niet dat meerdere SARMs altijd BETER zijn dan eentje, maar het kan een hele synergistische werking hebben en dan dus ook betere eindresultaten hebben inderdaad. Vooral Cardarine stackt perfect met alles. ;)

• Like 1

14 uur geleden zei Avatar:

Ik heb nu best wel veel vragen maar moet er even over nadenken allemaal. In ieder geval is het zeer interessant om jouw ervaring te lezen en complimenten over de vorderingen. 

Wat ik alleen niet helemaal begrijp (wat als eerste in mij opkomt) is het volgende: Je geeft aan geen AAS te willen gebruiken omdat je dan weet van jezelf dat je daar dan in doorslaat. Maar je hebt nu wel een mix van Sarms gebruikt (en nog wat dingen waarvan ik niet weet wat het is) en geeft aan na een paar weken rust direct weer te beginnen.... Dit klinkt tegenstrijdig naar mijn idee, is het gebruik van Sarms dan verslavend? 

Vriendelijke groet,

Ja ik snap je vragen ?

Het is zoals Shorty aangeeft: ik zit redelijk tegen me natuurlijke max aan en met LGD krijg je weer even een harde boost met progressie. 

Met aas ben ik ook bang voor de periode na de kuur. Geen zin om me klote te voelen, al wil dat niet zeggen dat dat altijd zo is natuurijk. 

Ik merk nu echt totaal geen verschil in me dagelijkse ‘mood’. 

Het is ook niet zo dat ik me leven lang sarms ga gebruiken maar ik ben benieuwd wat ik deze kuur overhoud, en wat het gaat zijn bij de volgende. 

Het houdt een keer op natuurlijk ?

Gr Sander

• Like 1

Een zeer gedetailleerd verslag van de ervaring met het gebruik van dank. En kun je vragen wat je denkt over HGH? Ik heb op veel plaatsen gelezen dat ze ook een goed effect hebben in de sportschool, helpen om voldoende slaap te krijgen en gedurende de dag zal er meer energie zijn. Bovendien namen een paar jongens in mijn sportschool menselijk groeihormoon op en ze zien er erg chique uit, namelijk dat ze een zeer prominent lichaam hebben. Hier heb ik een vraag over: misschien is het de moeite waard om ook minstens 2-3 maanden een cursus te volgen, kijk of het resultaat zal zijn. Kan iemand vertellen of de waarheid is geschreven in dit artikel of is HGH niet zo effectief?

6 uur geleden zei offakassoti:

Een zeer gedetailleerd verslag van de ervaring met het gebruik van dank. En kun je vragen wat je denkt over HGH? Ik heb op veel plaatsen gelezen dat ze ook een goed effect hebben in de sportschool, helpen om voldoende slaap te krijgen en gedurende de dag zal er meer energie zijn. Bovendien namen een paar jongens in mijn sportschool menselijk groeihormoon op en ze zien er erg chique uit, namelijk dat ze een zeer prominent lichaam hebben. Hier heb ik een vraag over: misschien is het de moeite waard om ook minstens 2-3 maanden een cursus te volgen, kijk of het resultaat zal zijn. Kan iemand vertellen of de waarheid is geschreven in dit artikel of is HGH niet zo effectief?

Die jongens in jouw sportschool kletsen uit hun nek haha. Die gebruiken geen HGH, dat komt neer op soms wel duizenden euro's per maand.

HGH heeft voor 3 maanden geen zin, ook niet voor een half jaar. Die resultaten van HGH zijn ook niet zozeer spiermassa maar meer vetverbranding. (En zelfs daarvoor zijn veel betere en vooral goedkopere middelen...)

HGH verlaagt namelijk de insulinegevoeligheid, en dat is nou juist NIET wat we nodig hebben. Een hoge gevoeligheid is wat je wil voor insuline. Dat zorgt voor het brengen van voedingsstoffen naar jouw spiercellen en dus voor groei. Met HGH gebruik MOET praktisch Metformine EN insuline gebruikt worden. En dan ben je jezelf toch echt in gevaar aan het brengen... Teveel insuline inspuiten is namelijk iets wat heel makkelijk en snel tot de dood kan leiden!

De jongens in jouw sportschool nemen zeer waarschijnlijk een oral only cycle, wat verschrikkelijk dom is, of wellicht een SARMs kuurtje hier en daar. Even heel kort nog: anabole steroïden zijn geen menselijk groeihormoon of andersom xD twee totaaaaaal verschillende dingen.

Hierbij weer een update. 

Inmiddels bijna 4 weken klaar met de LGD en ostarine en ben begonnen om de

komende weken wat vet te verliezen. 

Wat betreft het stoppen na de sarms: ik had gedacht om kracht te gaan verliezen vanaf een week of twee na het kuurtje. Tot

mijn grote verbazing is dat nog niet het geval. Er worden weekelijks nog steeds kleine records gebroken. 

Daarnaast vind ik Cardarine echt heel mooi spul. De energie die het geeft is soms onwerkelijk.  Verder merk je er niets van als je niet traint. Je zit dus niet achter je bureau te stuiteren ofzo. Heel bijzonder!

Verder hield ik een klein beetje vocht vast van de lgd. Dat merk ik nu pas want in me

tweede week cut ben ik al 2x zo droog om te zien, dat is opzich wel lekker. 

De nakuur met Clomid zit er ook bijna

op. Bijwerking die ik daarvan heb zijn enkele puistjes op me rug. Dit is zeker van de clomid want in heel me leven nog nooit gehad, ik ben daar niet gevoelig voor. Het is echter zeer beperkt gelukkig. 

Ook had ik vorige week een iets mindere week kwa gemoedstoestand. Of dit ook van de Clomid was is niet te zeggen. Denk eerder een combi van mooi weer naar ineens een paar weken regen. Ik hou van de zon en ben swinters wel gevoelig voor weinig zonlicht, dan voel ik me vaak

minder als ik niet naar buiten ga zeg maar. Het was in totaal ook maar een dag of 5 en verre van een depressie hoor. Het is nu ook al compleet weg. 

Waarom ik het dan toch meldt: ik wil deze blog zo compleet mogelijk maken en alle kleine zaken benoemen. 

Kortom: kracht nog onpoint na 4 weken of. 

Cardarine is echt een aanrader. 

Enkele puistjes op mijn rug van Clomid. 

Voel me, op een weekje na dan, uitstekend. 

Ik gok dat ik over een paar weken net zo droog ben als dat ik begon met de sarms. Dan zal ik ook weten wat ik overhoud. 

Ik schat ik ongeveer 2 kg, na een paar jaar zeer sirieus trainen en eten zou ik daar absoluut blij mee zijn. Was michien meer geweest als het bv mijn eerste of tweede jaar geweest zou zijn. Echter is het dan ook niet te zeggen wat de ratio sarms en eerstejaars gains is. 

Omdat ik er al een aantal jaren mee bezig ben kan ik in ieder geval wel zeggen dat je er dan niet even 2 kilo opzet in 12 weken. 

Wordt vervolgd!

• Like 2

Hele duidelijke log zo man, fijn.
De gemoedstoestand van even terug, kan best een beetje van Clomid komen. Wisselingen in mood of humeur kan in die 4 weken, heb ik zelf ook wel eens, maar meer in de vorm dat ik ga zitten janken als een klein kind bij een film of zo en dat vrienden me dan aankijken van: ''Dude, wtf man. Het is een film''

- ''Ja weet ik wel, maar dat jullie geen hart hebben, kan ik niets aan doen.''
Meestal vlam ik zoiets terug dan haha xD

2 of 2,5 kg is inderdaad een SERIEUZE gain voor mensen die al hun fysiek naturel helemaal klaar hebben... Je gaat naturel gewoon niet meer dan 250 gram per jaar aan spiermassa aanzetten, dus 2,5kg zou belachelijk zijn tegenover ''natty'' gains.

Hierbij weer een update:

Het gaat nog steeds zeer goed. De puistjes van de clomid verdwijnen al gelukkig. 

Trainen gaat ook nog steeds goed. Ik red nog steeds de zelfde gewichten maar met minder volume. Dit heeft ook te maken met het kcal tekort omdat ik in de derde week van me cut zit. Ik had echter verwacht nu aardig wat kracht in te leveren maar wonderwel is dat niet het geval. Zit kwa vet rond de 13,5% en wil naar 10 a 11. Er zal ongetwijfeld nog wat kracht verloren gaan. 

Heb niet het idee dat ik spiermassa verlies. De pomp en het vocht is weg natuurlijk door einde sarm kuur en de cut, maar het ziet er zoeizo weer beter uit dan daarvoor. Daarnaast zou ik kracht inleveren als ik spier zou verliezen, dus ben er niet zo bang voor.  Trainschema en eten en rust is goed in balans en ga dan ook vroeg naar bed en zorg dat mijn eten strak is. Tenslotte zou het zonde zijn om nu in te kakken want dan is het allemaal

voor niks geweest. 

Geestelijk: niks aan de hand, voel me echt prima en niet anders dan anders. 

Onderdrukking, verlaging test is natuurlijk alleen te zeggen via een bloedtest maar heb totaal niet het idee dat er iets aan de hand is op dit gebied. Ook hier is het niet anders dan anders. 

Inmiddels is mijn volgende sarm kuur geleverd en staat klaar om genuttigd te worden 🥳

Het wordt weer LGD en daarnaast RAD-140. Ben zeer benieuwd wat deze combi gaat doen. Het is in iedergeval van de zelfde bron dus ik weet zeker dat ik niet dood zal gaan 😁.  Wat dat betreft vind ik het wel belangrijk dat er echte sarms worden gebruikt. Ik lees op internet vele verhalen over fake troep en dan moet je echt niet willen. Ik heb in ieder geval geen vervelende side effects gehad en de LGD heeft exact gedaan wat het moest doen. 

Ohja, cardarine heb ik nog en gebruik ik tot ik aan de volgende sarm kuur begin. RAD 140 schijnt ook veel energie te geven en daarom einde cardarine. Het is wel echt bar spul en werkt echt top. Ga het zeker in iedere cut inzetten, geeft je niet een tandje extra maar een heel tandwiel 😁. Ik gebruik het dan een week of 8 en zet het in op het moment dat het echt zwaar wordt. 

De nieuwe sarmkuur begin ik trouwens over drie weken, dan Zit er 8 weken tussen de kuurtjes. Liefst begin ik nu maar het advies is 8 weken, dus daar hou ik me ook aan. 

Volgende week weer een nieuwe update!

gr Sander

• Upvote 1

Awesome Sanderrrrr! Klinkt heel goed allemaal!

Leuk dat je blijft loggen.

Als je straks eventueel de LGD en RAD gaat loggen, kan je een extra topic openen natuurlijk! :)

Ben erg benieuwd, heb RAD zelf gebruikt, maar pas een paar mensen gehoord die het gebruikt hadden van een betrouwbare bron. We wachten graag op jouw resultaten.

Ik ga jullie Zeker op de hoogte

houden. Ik zal dan een nieuwe log openen. 

Mijn maat gaat dezelfde stack nemen. Hij staat er anders voor dan ik. Hij kan nog veel gainen dus ik zal ook zijn ervaringen dan delen 🙌🏻

Laatste update van deze log:

ik heb vrijwel alle kracht behouden maar wel met iets minder reps. Inmiddels zit ik aan een volgende kuur en zal daar een nieuw blog voor openen. 

Wat betreft deze kuur: het was het eerste ‘ kuurtje” na 3,5 jaar naturel trainen en is zeer goed bevallen. Ik reageerde er behoorlijk goed op maar dat had ik al verteld in me updates. Ik ben twee weken na einde kuur begonnen met een korte cut om wat vet kwijt te raken. Ik zat toen 2 weken in de nakuur en dus was het testosteron nivo lekker hoog. ( anders zou ik zeker gewacht hebben, maar heb bij mijn bron gevraagd wat het beste moment was). 

Nou die cut ging als een raket, met 4 weken net zo droog als ik begon. Het is dus zo dat dat LGD bij mij wat vocht vast hield en dat gaf een vertekend beeld. ( leek vetter). 

Uiteindelijk heb ik ongeveer 2 kilo gewonnen. Dit was in 12 weken nooit gelukt zonder de sarms. Een beginnen red wel een kilo of 4, maar ik train al wat langer en Zoals eerder gezegd hou ik alles tot in de puntjes bij. Dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat het rond de 2 kilo is, waar ik superblij mee ben. 

Omdat ik lang ben zie je natuurlijk niet van: zo hey, er zit 2 kilo bij! Nee, dat niet

maar het is gewoon net weer allemaal wat beter. 

Ik heb ook geen last gehad van een dip, libido vermindering of wat dan ook toen ik gestopt was. Top!

verder heb ik blijvend ongeveer 10 tot 15 kilo op mijn bankdruk kunnen bijschuiven, dat is mischien nog wel het gekste van het hele verhaal haha. 

Mijn bron is ook actief op dit forum en die heb ik voor, tijdens en na foto’s gestuurd. Omdat ik ze niet op internet wil zetten ivm herkenbaarheid kan hij wel bevestigen dat het gewerkt heeft 💪🏻

Tot zover deze log 🤩

gr Sander. 

• Like 1